Beantwoord

Al 2 jaar bezig om Spotify kosten te laten verdwijnen

  • 9 March 2023
  • 12 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik ben nu al 2 jaar bezig om die 9,99 kosten van spotify te laten verdwijnen, kp kan niks, spotify is niet fatsoenlijk te bereiken, nu dus niemand iets kan doen zal het maar via het gerecht moeten gebeuren zodat iedereen van dit soort praktijken verlost kan worden :)

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 March 2023, 09:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Het is nu maart 2023 ik heb ook al 2 jaar het zelfde probleem, je kunt ze niet fatsoenlijk bellen bij spotigraai, je kunt ze niet mailen, het wordt tijd voor een juridische procedure !

 

Admin: samengevoegd met eigen topic [origineel topic]

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marcel Terlingen ,

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

  1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar ‘Producten’ en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op ‘Wijzig uw pakket en/of extra opties’.
  4. Verwijder onder ‘Internet’ het vinkje bij Spotify Premium of Family. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop ‘Plaats bestelling’. 
    Let op! Het kan een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Als je opzegt, wordt Spotify Premium binnen een maand teruggezet naar Spotify Free. Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.

bron : 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marcel Terlingen, wat irritant dat het al zo lang speelt. :(

Je hebt het wel opgezegd volgens de stappen die Noordzee laat zien? Want dat is wel een eerste stap die gezet moet worden. 

Hoi, nee,  blijkbaar heb ik met een vorig google account een abonnement afgesloten bij spotify, alleen daaran ben ik mijn login gegevens allang kwijt, die weet ik echt niet meer, intussen zijn ook mijn e-mail en telefoonnummer veranderd dus een nieuw ww aanmaken heeft ook geen zin want kan er toch niks mee ontvangen, ik kan dus nooit meer opzeggen ...mooi he de digitalisering...ze weten alles van je behalve wie ik ben :-)

Reputatie 7
Badge +7

Dit gaat wel moeilijk worden, gok ik. Ze moeten je nl op je blauwe ogen geloven. 

Reageren ze ook niet als je ze een bericht via de support pagina stuurt? 

En heb je je login gegevens nodig om via mijnkpn de abo op te zeggen? Ik heb spotify een paar maanden geleden op die manier opgezegd, geen login op spotify nodig.

Reputatie 7
Badge +20

Wat een gedoe zeg. Kun je jouw profiel voorzien van de gegevens waar het account aan gekoppeld is? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik hier nog in kan betekenen. 

Als ik in kpn inlog heb ik geen account bij Spotify, dat googleaccount kan ik niet meer mee inloggen daar ik de gegevens kwjt ben en dus ook niet in spotify omdat het blijbaar via dat google account ging, het trieste bij Spotify is dat ze niet te bereiken zijn, alleen via een chat en daar is het antwoord...”kunnen wij niets aan doen"...ook bij kpn is het antwoord.."kunnen wij niets aan doen:...ik denk dat een nieuwe bankrekeningnummer en afscheid nemen van kpn dan maar de enige mogelijkheid is.

https://support.spotify.com/us/article/cannot-remember-login/?ref=related

https://support.spotify.com/us/article/contact-us/?in_footer

dat moet toch lukken?

Wie schrijft de 9.99 af? spotify of KPN?

 

kpn schrijft het af

Dan moet je het ook op kunnen zeggen bij KPN.

 

Reputatie 7
Badge +7

Als ik in kpn inlog heb ik geen account bij Spotify, dat googleaccount kan ik niet meer mee inloggen daar ik de gegevens kwjt ben en dus ook niet in spotify omdat het blijbaar via dat google account ging, het trieste bij Spotify is dat ze niet te bereiken zijn, alleen via een chat en daar is het antwoord...”kunnen wij niets aan doen"...ook bij kpn is het antwoord.."kunnen wij niets aan doen:...ik denk dat een nieuwe bankrekeningnummer en afscheid nemen van kpn dan maar de enige mogelijkheid is.

Als je met je gmail account niet meer kunt inloggen, moet ja daar zijn voor een recovery: How to Recover Your Forgotten Gmail Password (howtogeek.com)

 

Want ik begrijp als je weer met google/gmail kan inloggen bij spotify is het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

Als wij het afschrijven moet er bij de afschrijving een klantnummer staan. Zie je die? Kan je die toevoegen aan jouw profiel