Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb nu een spotify abonnement gekoppelt aan mijn kpn en wil deze graag overzetten naar een ander account.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Tommy_, welkom terug op het forum! Wil je jouw huidige Spotify Premium account terugzetten naar Free, een nieuwe activeringscode ontvangen en daarmee een ander Spotify account omzetten naar Premium?

Dat kan ik voor je in orde maken 🙂 Reageer op mijn privébericht, dan ga ik voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +22
Je hebt nog geen reactie gestuurd op mijn privébericht, Tommy! Is het je inmiddels via een andere weg gelukt om een ander Spotify account aan te maken? Daar ga ik vanuit :)

Als ik toch nog iets voor je kan doen, zie ik je reactie graag tegemoet!
Ik heb mijn wachtwoorden moeten veranderen omdat ik de laatste tijd veel wordt gehackt. Ik moest opnieuw inloggen op Spotify op mijn mobiel en laptop. Nu heb ik op mijn laptop nog gewoon mijn premium Spotify account toen ik weer opnieuw ging inloggen. Maar op mijn mobiel heb ik ineens geen premium meer. Hoe kan ik dit weer naar Premium krijgen?
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Marlous! Het veranderen van je wachtwoord verandert verder niets aan de status van je Premium. Dubbelcheck voor de zekerheid even of je op de telefoon met hetzelfde account inlogt. Als dat inderdaad zo is, maar hij blijft op Free staan communiceert hij niet goed met de Spotify servers. In dat geval raad ik je aan de app even te verwijderen, en daarna te herinstalleren op je telefoon
Ik zou graag Spotify Premium via KPN overzetten naar een ander Spotify account, kan iemand mij daarbij helpen? :8
Hola KPN,

Ik heb Spotify Premiun aangezet bij mijn abonnement, maar heb geen activatiecode ontvangen. Als een nieuwe code wil aanvragen krijg ik een melding dat mijn code gedeactiveerd is. Wat nu?

Groet,
Bart
ik heb momenteel mijn (KPN) Spotify Premium account gekoppeld zitten aan een Facebook account. Ook ik wil deze graag omzetten naar een e-mailadres+wachtwoord account

Kan ik ook via een PB van jullie een nieuwe activatiecode krijgen zodat ik het om kan zetten?
Reputatie 7
Badge +25
Welk @supermanbart en @Jort Harmsen, goed dat jullie het hier melden! Ik zoek het graag voor jullie uit en dan stuur ik zo nodig een (nieuwe) activatiecode. 🙂 Jullie ontvangen beide zo een privébericht van me. Reageer daarop, dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +25
Voor @supermanbart en @Jort Harmsen is het geregeld. Bedankt voor de privéberichten! Als er nog eens vragen zijn dan weten jullie ons te vinden. 🙂
Badge
Goedemorgen,
Wij hebben ook spotify premium via KPN, ik heb deze nu al een paar jaar in gebruik, maar zou deze graag willen koppelen aan het account van mijn vrouw (ik gebruik spotify nu eigenlijk niet meer), is dat mogelijk?
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Jordi! Dat is zeker mogelijk 🙂

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop, dan zorg ik ervoor dat jouw Spotify account wordt teruggezet naar Free en stuur ik je een nieuwe activeringscode om het account van je vrouw te upgraden naar Premium.
Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, Jordi! Dat is zeker mogelijk 🙂

Je hebt van mij een privébericht ontvangen. Reageer daarop, dan zorg ik ervoor dat jouw Spotify account wordt teruggezet naar Free en stuur ik je een nieuwe activeringscode om het account van je vrouw te upgraden naar Premium.

Via privébericht laat Jordi weten dat hij de nieuwe activeringscode ontvangen heeft en inmiddels gebruikt heeft om het account van z'n vrouw te upgraden naar Premium 🙂
Ha KPN,

Momenteel gebruik ik Facebook om in te loggen op mijn Spotify premium account van KPN. Kunnen jullie deze terugzetten naar free en een nieuwe activeringscode sturen, zodat ik een nieuw account aan kan maken?

Thanks!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Markli, welkom op het forum. Dat kan ik zeker. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Als je mijn privébericht beantwoord, dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +24
Zojuist heb ik het account ontkoppeld en de nieuwe code is onderweg naar @markli.
hallo ik heb een vraag
ik heb een alles in 1 pakket met spotify
nu heb ik een nieuwe telefoon gekregen en alles overgezet maar nu blijktdat ik geen spotify premium meer heb maar een spotify free account, terwijl dit wel bij mijn kpn pakket zit.

wat moet/kan ik doen?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Adri, wat rot dat dit gebeurd is. Hier kan ik je bij helpen. Als je mijn privébericht beantwoord, dan zorg ik dat er een nieuwe code je kant op komt.
Hoi Cindy
Ik heb geen bericht ontvangen
Reputatie 7
Badge +24
Als het goed is nu wel 😉.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je gegevens @Adri69, de nieuwe code ontvang je binnen 24 uur per e-mail.
Na verlengen abbo ook geen Spotify Premium meer, hoewel deze als actief staat vermeld bij de MijnKPN opties.. Zou graag een nieuwe activeringscode ontvangen om zodoende een nieuw, Facebook vrij Spotify account te kunnen activeren.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom CultluC! Het gaat soms mis bij een verlenging, sorry daarvoor. Ik zorg dat je een nieuwe activatiecode krijgt. Reageer je op mijn privébericht?
Zojuist nieuwe activatiecode ontvangen, en Spotify Premium werkt weer naar behoren.

Dank Joran!
Reputatie 7
Badge +28
Top! Graag gedaan 🙂