Beantwoord

Bij overstap naar KPN, kan ik dan nog de streamingsdiensten los van de KPN tv-ontvanger gebruiken?

  • 16 March 2023
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo, ik heb nu ziggo all-in-one (tv, internet etc) en een aantal losse abonnementen op streaming diensten (Netflix, Disney+, Prime Video en Spotify. Ik ga binnnenkort over naar KPN Glasvezel en heb al bij abo keuze de diverse streamingdiensten aangevinkt om via KPN te gaan nemen, die ik nu apart heb. Mijn vraag vooraf nu: Als ik die streamers via KPN abo heb genomen/omgezet, kan ik dan ook nog steeds met die streamers inloggen op mijn (android) tablet (apps daarvan) en ook in apps van die streamers op een externe mediaspeler (Nvidia ShieldTV)  met android-apps van die streamers? Dat is wel essentieel voor mij, dat ik niet alleen maar vastzit aan het kijken van de  streamers via de KPN box….

 

RR

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 16 March 2023, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Roland Robinson, welkom op het KPN Forum! 
Voor elke streamingsdienst en de bijbehorende apps dien je ook bij KPN een account aan te maken. Met deze account kun je ook buiten de KPN tv-ontvanger de streamingsdiensten gebruiken. Je krijgt dus niet enkel en alleen toegang tot Netflix, Prime etcetera via de KPN tv-ontvanger maar ook via apps op je telefoon of andere apparaten. 

Enkel voor de betaling van de streamingsdienst(en) zit je aan KPN vast, 

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor het antwoord, @Jeroen_dB , dat is helemaal perfect. Precies wat ik hoopte…… Ik verheug me op mijn KPN glasvezel verbindiing over enkele maanden.

Dank.

RR

Reputatie 7
Badge +20

Je kan altijd elke streamingdienst op elk apparaat zien.

Je krijgt per streamingdienst een wachtwoord en gebruikersnaam.

 

Als je het via KPN gaat afnemen, dan is KPN hiervoor de tussenpersoon voor de facturatie (meer niet).

 

Zeg wel op tijd je lopende abonnementen op, anders heb je het dubbel.

Na afloop van de abonnment periode, heb je meestal 1 maand (bij sommige meer) om je huidige wachtwoord en gebruikersnaam te gebruiken en op die manier je geschiedenis, favorieten etc. weer te kunnen zien.Â