Beantwoord

De KPN app start niet op als ik mijn 2021 Samsung TV inschakel

  • 3 January 2022
  • 4 reacties
  • 202 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

KPN app start niet als ik de tv inschakel ondanks dat ik dat in de instelling wel aangevinkt heb.Samsung 2021 smart tv

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 6 January 2022, 11:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

KPN app start niet als ik de tv inschakel ondanks dat ik dat in de instelling wel aangevinkt heb.Samsung 2021 smart tv

 

Volgens mij kan dat ook niet.

Of Samsung moet net als LG de KPN app een voorkeur nummer (favoriet) geven en dat je na het aanzetten op dat nummer klikt.

 

P.S.

Via de KPN tv decoder heb je zo wie zo een mooier beeld. 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ifv, ik weet ook niet zeker of het mogelijk is om de KPN TV app meteen te laten starten wanneer je je tv aan zet. Zoals Joop ook al vertelde hangt dat van de mogelijkheden en instellingen van jouw tv af. Je kunt daarvoor contact opnemen met Samsung, zodat ze de mogelijkheden voor je na kunnen kijken, aangezien zij de fabrikant van het toestel zijn. 

De tv-ontvanger gebruiken kan een goed alternatief zijn. Laat gerust weten hoe het afgelopen is of als je vragen hebt.

Hallo ik. Ben er al achter

de tv start op met die Poort die het laatst gebruikt is, en niet een app.

gewoon weer met kpn kastje aangesloten en zowel de tv als kastje op de kabel aangesloten.

werkt nu prima en supersnel.

Dus KPN gooi die app maar weg, is nutteloos. 

Zoek. Nu nog een afstandsbediening die beide aan kan.

iemand een idee ?

 

Reputatie 7
Badge +19

@Ifv Fijn dat 't goed werkt met de tv-ontvanger. De Smart TV app kan een goed alternatief zijn, bijvoorbeeld bij een tv waar je lastig een tv-ontvanger kan aansluiten. Het is echter (nog) geen volledige vervanger voor de tv-ontvanger. 

Er is op ons forum genoeg te lezen over het gebruik van een universele afstandsbediening. Misschien kom je daarmee verder, of mogelijk komt er nog iemand langs je topic die daar ervaring mee heeft.