Ik heb gelezen dat je korting krijgt van €5,00 als je afnemer bent van internet en mobiel op je Netflix abonnement. Dat sprak mij aan vooral omdat er gezegd werd dat als je al een Netflix abonnement had dit gekoppeld kon worden met je kpn.
Telefonisch contact gezocht en de kpn medewerker zei dat dit automatisch geregeld kon worden. Ik gaf aan dat ik al betaald had tot half januari 2022 maar dat was geen probleem. Kpn zou zorgen dat dit naadloos aansloot en dat ik niet dubbel betaalde. Klinkt goed toch?
Maar er gebeurde niets. Op mijn inlogpagina stond dat ik geen gebruik kon maken van Netflix. Weer gebeld. Wat bleek nu. Mijn abonnement is niet te combineren met de Netflix aanbieding. Daarop was mijn voorstel om de aanvraag te annuleren omdat de kpn mij niet kan leveren wat zij hebben beloofd. Nou dat kon weer niet. Kortom van €5,00 korting ben ik nu beland in 15,99 betalen voor een dienst die ik niet geleverd krijg via de kpn (en al betaald heb aan Netflix) en die ik niet kan opzeggen voor half januari.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineel