Vraag

HBO free voor de duur van 3 maanden

  • 29 November 2022
  • 10 reacties
  • 140 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Graag kom ik in aanmerking voor jullie aanbod (zie titel), maar als ik inlog moet ik meteen rekening houden met een bedrag dat bij mijn abonnement wordt opgeteld. Wat is er FREE aan jullie aanbod, of lees ik niet goed?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @AJV,

Als je een KPN hussel abonnement hebt krijg je in MijnKPN een aanbod om voor 3 maand gratis gebruik te maken van HBO Max. Na die 3 maanden ga je dan 7,99 euro per maand betalen, tenzij je zelf in MijnKPN weer opzegt natuurlijk. 
Let wel op, dit aanbod geldt alleen als je een KPN Hussel pakket hebt en niet als je Alles in 1 basic, standaard of premium hebt. 

Reputatie 7
Badge +20

Graag kom ik in aanmerking voor jullie aanbod (zie titel), maar als ik inlog moet ik meteen rekening houden met een bedrag dat bij mijn abonnement wordt opgeteld. Wat is er FREE aan jullie aanbod, of lees ik niet goed?

 

“jullie”

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉

 

Via MIJNKPN kan je een abonnement op HBO nemen en eventueel na 3 maanden weer opzeggen. 

Zie ook hier, je hebt nu nog 1 dag en 11 uur voor dit aanbod zag ik.

 

Als je KPN Hussel en KPN mobiel hebt, krijg je bij KPN op 1 streamingpakket € 5,-- per maand Entertainment korting.

Als de aanbieding (HBO max) gratis is voor de komende 3 maanden, dan behoef ik toch geen €6,60 bij aanvang van de aanbieding te betalen? 

Reputatie 7
Badge +20

Als de aanbieding (HBO max) gratis is voor de komende 3 maanden, dan behoef ik toch geen €6,60 bij aanvang van de aanbieding te betalen? 

 

Wat bedoel je?

Je ziet HBO Max op de factuur staan.

Daaronder staat hetzelfde bedrag als korting.

 

Maar die € 6,60 kan ik niet thuisbrengen.

Wat bedoel je hiermee?

 

Misschien kijk ik verkeerd, maar ik zie dat er een verschil van € 6,60 op de nota ontstaat tussen oude en nieuwe situatie, nadat ik mijn abonnement de aanbieding voor 3 maanden HBO MAX wil toevoegen aan het pakket.

Reputatie 7
Badge +20

Misschien kijk ik verkeerd, maar ik zie dat er een verschil van € 6,60 op de nota ontstaat tussen oude en nieuwe situatie, nadat ik mijn abonnement de aanbieding voor 3 maanden HBO MAX wil toevoegen aan het pakket.

 

Vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en er op terug komen.

Kan door de drukte enkele dagen duren.

 

Of bel gratis 0800-0402

Ik heb een hussel abonnement met klantnummer. Graag wil ik zolang de mogelijkheid hiertoe wordt geboden (morgen eindigt de tijdelijke aanbieding) HBO Max voor 3 maanden gratis te kunnen ontvangen. Indien ik de optie aanklik neemt het maandbedrag onmiddellijk toe met € 6,60 en blijkt dus niet gratis. How come? Het is de bedoeling dat een moderator naar mijn bericht gaat kijken en vanwege de drukte op mijn bericht terugkomt als de aanbieding inmiddels is verlopen. Dan heeft dit ook weinig zin, is mijn verwachting omdat de aanbieding morgen eindigt.

Reputatie 7
Badge +28

 Het is de bedoeling dat een moderator naar mijn bericht gaat kijken en vanwege de drukte op mijn bericht terugkomt als de aanbieding inmiddels is verlopen. Dan heeft dit ook weinig zin, is mijn verwachting omdat de aanbieding morgen eindigt.

Dat kun je wel vergeten. Op dit moment is de wachttijd ongeveer vijf dagen. 

Vermoedelijk is die 6,60 het bedrag voor de rest van jouw maandtermijn. En zou je dat zelfde bedrag ook als korting moeten kunnen terugvinden. 

 

Maar : Mijn persoonlijk advies om niet mee te doen aan dit soort acties. Want eigenlijk ga je gewoon een abonnement op HBO aan waarbij de eerste drie maanden gratis zijn. Het abonnement stopt niet automatisch. Ik hou daar absoluut niet van. Ze gokken erop dat mensen het gaan vergeten om op te zeggen. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik wilde HBO max wel hebben.

En omdat ik ook KPN mobiel hebt, heb ik ook € 5,-- Entertainment korting.

(die korting is maar voor 1 extra pakket)

 

Die € 6,60 wordt op de factuur vermeld en ook gecrediteerd.

Dat zit wel goed bij KPN.

 

Moderaters hebben het inderdaad heel erg druk.😉

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AJV, zoals je zelf al aangaf heeft mijn reactie denk ik niet zoveel zin meer. De actie loopt niet meer. Hopelijk heb je hem nog genomen. 

Want zoals ik van Joop begrijp is die 6,60 ook weer in mindering te zien als je  het doorvoert.