Beantwoord

HBO Max activatie lukt niet, melding dat ik het niet heb aangevraagd

  • 1 December 2022
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik heb gisteren hbo Max willen koppelen aan mijn account. Ik heb hem aangevraagd enzovoort ik heb een bericht gekregen met een link om hem te activeren. Echter als ik er op klik staat er dat ik dat helemaal niet aangevraagd heb. Terwijl als ik in mijn account kijk staat er wel dat ik hbo Max heb! Dus wie kan me helpen ?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 December 2022, 09:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Daphne0408, dat spreekt elkaar aardig tegen dus! Als het actief is moet het er ook als actief staan, en moet je het kunnen activeren. Dat lukt niet dus.

Heb je hierover al telefonisch contact met ons gehad (0800-0402)? Is het sindsdien gelukt?

Als het nog niet is gelukt kan je jouw forumprofiel ook volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan. Dan kan ik ook met je meekijken.

Hallo, ik heb al meerdere keren contact gehad met jullie alleen niks heeft geholpen.

 

 

Reputatie 7

Zou je je profiel dan kunnen invullen zoals ik vroeg @Daphne0408? Zonder gegevens kan ik er ook niet meekijken of er meer over zeggen.