Beantwoord

HBO Max opzeggen lukt niet

  • 7 December 2022
  • 10 reacties
  • 1920 keer bekeken

Ik wil hbo opzeggen maar het lukt mij niet. Volgens mij moet je dit bij kpn doen maar hoe?? Wie kan helpen

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 December 2022, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Ritacorita 

 

Dat kan je in MijnKPN doen:

 

Wat kost HBO Max bij KPN?

Je kijkt naar HBO Max voor 7,99 per maand. 

Combineer je Hussel Internet met Mobiel en HBO Max én ontvang je nog geen Entertainmentkorting? Dan kun je de Entertainmentkorting voor HBO Max gebruiken om 5 euro extra korting te krijgen. 

Even een maandje geen HBO Max? Zet het makkelijk uit via MijnKPN. Je zit nergens aan vast.

 

Bron:

 

Reputatie 7
Badge +16

Is het gelukt om HBO Max uit te zetten via MijnKPN, @Ritacorita?
 

Hallo @Ritacorita 

Dat kan je in MijnKPN doen:

Wat kost HBO Max bij KPN?

Je kijkt naar HBO Max voor 7,99 per maand. 

Combineer je Hussel Internet met Mobiel en HBO Max én ontvang je nog geen Entertainmentkorting? Dan kun je de Entertainmentkorting voor HBO Max gebruiken om 5 euro extra korting te krijgen. 

Even een maandje geen HBO Max? Zet het makkelijk uit via MijnKPN. Je zit nergens aan vast.

Bron:

 

Het kan eventueel ook telefonisch, via onze klantenservice. 
Mijn collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.
Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Is het gelukt om HBO Max uit te zetten via MijnKPN, @Ritacorita?
 

Hallo @Ritacorita 

Dat kan je in MijnKPN doen:

Wat kost HBO Max bij KPN?

Je kijkt naar HBO Max voor 7,99 per maand. 

Combineer je Hussel Internet met Mobiel en HBO Max én ontvang je nog geen Entertainmentkorting? Dan kun je de Entertainmentkorting voor HBO Max gebruiken om 5 euro extra korting te krijgen. 

Even een maandje geen HBO Max? Zet het makkelijk uit via MijnKPN. Je zit nergens aan vast.

Bron:

 

Het kan eventueel ook telefonisch, via onze klantenservice. 
Mijn collega's zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.
Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.

Uitzetten via mijn kpn ging helemaal niet. Probeer het maar eens, dat lukt niet. Gelukkig was het telefonisch zo gepiept.

Reputatie 7
Badge +16

Ik zal dat laten checken! Bedankt voor je terugkoppeling/ signaal en fijn dat het telefonisch wel gelukt is!

KPN maakt het een beetje moeilijk om HBO max er online weer eenvoudig uit te halen. Lijkt op een duistere marketing strategie.

Online is het helemaal niet opzegbaar. Ik zoek me ook een ongeluk. Zo even bellen, bedankt voor de reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb even in mijn eigen account gekeken hoe het uitzetten van entertainmentopties werkt:

De stappen via MijnKPN Web

  • Inloggen in MijnKPN Web
  • Onder Producten kiezen voor Thuis
  • Onder “Uw extra opties” staan de actieve extra opties genoemd, kies hieronder voor “Entertainment aanpassen
  • Er opent een nieuwe (bestel)pagina en ook op deze pagina staan dan de geactiveerde entertainmentopties genoemd. Bij mij ziet het er zo uit:
     

     

Als ik bijvoorbeeld het Film1 Pakket zou willen stopzetten, dan klik ik op het - (achter Meer informatie).
Er verschijnt een melding dat de wijziging klaargezet is in de winkelmand. Als ik naar de winkelmand ga (dat kan oa door rechts bovenaan te klikken op het mandje), krijg ik een overzicht van de wijzigingen die klaar staan en kan ik een vergelijking maken tussen de oude en nieuwe situatie, vóórdat ik akkoord ga met de wijziging.

Het werkt in de MijnKPN app nagenoeg hetzelfde.

Als het bij jullie zo niet werkt of er anders uit ziet, laat het dan alsjeblieft weten zodat ik de feedback intern kan doorgeven. Het helpt enorm als je duidelijk aangeeft bij welke stap het misgaat of het beter kan, eventueel met screenshots.

 

Helaas geld dat denk ik niet voor proef abonnementen. Ik zie nergens m'n proef abonnement onder mijn produkten

Reputatie 7
Badge +16

Ah, jij hebt/had HBO voor een x periode gratis… Ik zou verwachten dat het dan hetzelfde zou werken, maar op basis van jouw signaal dubbelcheck ik intern hoe dat er dan uitziet in MijnKPN (en hoe het dan zou moeten werken). Dank voor jouw reactie!

Blijkbaar probleem niet opgelost. Probeer proef hbo max standaard op te zeggen. Krijg netjes te zien dat ik het op abonnement heb staan maar waar bij anderen blijkbaar een blauw min streepje staat blijft bij mij een eindeloos laad pijltje zichtbaar. En daarna een mooie foutmelding die snel verdwijnt en een door lus naar wat je met hbo max allemaal kunt zien. Maandag maar bellen. Geen gratis probeer abonnementen meer hier. Al uur aan het zoeken op de site, mijn kpn en de app.