Beantwoord

Hoe zeg ik Netflix op? Betaal nu voor een dubbel abonnement

  • 12 January 2022
  • 26 reacties
  • 191 keer bekeken

Ik ben al meer dan drie maanden nu bezig om dit ook op te zeggen.In oktober zelf per ongeluk een nieuw Netflix account aangemaakt.Nu dus twee accounts.Netflix heeft het foute keurig weggehaald.Kpn heeft de eerste twee maanden netjes gecrediteerd maar nu klopt mijn faktuur nog steeds niet.

betaal nog steeds dubbel voor Netflix.Help, hoe kom ik hier vanaf

ik wordt er kriegel van.Vorige keer een nare jongen aan de telefoon bij Kpn, sluit het gesprek af met Doeiii.

nou ja zeg, ben geen twintiger en ook je vriendje niet.

niet tevreden nu.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Myriam2 1 February 2022, 15:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben al meer dan drie maanden nu bezig om dit ook op te zeggen. In oktober zelf per ongeluk een nieuw Netflix account aangemaakt. Nu dus twee accounts.Netflix heeft het foute keurig weggehaald. KPN heeft de eerste twee maanden netjes gecrediteerd maar nu klopt mijn faktuur nog steeds niet.

betaal nog steeds dubbel voor Netflix. Help, hoe kom ik hier vanaf

ik wordt er kriegel van. Vorige keer een nare jongen aan de telefoon bij KPN, sluit het gesprek af met Doeiii.

nou ja zeg, ben geen twintiger en ook je vriendje niet.

niet tevreden nu.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

 @Myriam2 ligt eraan.

Als je het via KPN hebt, kan je het via MIJNKPN of de KPN tv decoder opzeggen.

Als je het abonnement via Netflix hebt, dan moet je het via Netflix opzeggen.

 

Als ik jouw was, zou ik het abonnement opzeggen waar je nog niet veel geschiedenis op hebt.

 

Vul ook je gegevens in je account in van dit forum.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken. (alleen de moderater kan die gegevens zien). 

 

P.S.

Ik ben ook geen twintiger meer, sterker nog ik ben al met pensioen.

Maar een helpdesk hoort iedereen altijd netjes en keurig te helpen. 

En Doei of HoiHoi hoort zo wie zo niet. (HoiHoi doet mij altijd denken aan HalloHallo (dus aan een begroeting)). 

Hoi, dat heb ik al meerdere keren gedaan.Net zoals contact opnemen.Met netflix geen probleem, werd meteen aangepast.Maar de Kpn 

Dat lijkt gemakkelijker dan fgedaan als hun het weer aan zetten

dank voor je reactie

 

Reputatie 7
Badge +20

Het abonnement van Netflix dat via KPN loopt kan je via het menu in de KPN tv decoder opzeggen.

 

Het abonnement dat je via Netflix heb aangevraagd, moet je via Netflix opzeggen. 

Daar heb ik gisteren toevallig naar gekeken of het daar bij staat.Maar nee in het menu staat het er niet in

dank voor je reactie

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Myriam2 ,

Als het opzeggen bij KPN niet lukt via het menu, kun je bellen of chatten met KPN. 

Jammer dat het telefoontje met 0800-0402 niet lekker liep. 
 

Probeer dan eens de chat! 
 

KPN is hiervoor tussen 8.00 en 20.00 gewoon bereikbaar. 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Myriam2, welkom! Jammer om te lezen dat het opzeggen nog niet gelukt is. Heb je het advies van Noordzee ter harte genomen en toch nog eens weer gebeld of gechat? Is het nu dan inmiddels gelukt? Ik begrijp goed dat je Netflix jouw abonnement opgezegd heeft, maar dat het nu nog steeds dubbel op de factuur staat? Mocht je willen dat ik er naar kijk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? 

Ja, ik heb mijn profiel aangevuld.Vanmorgen weer opgezegd.Ben benieuwd

 

Reputatie 7
Badge +30

Als het goed is, heb je hierover een mail teruggekregen dat je het via Netflix zelf moet beëindigen. Dit omdat alleen de facturatie via ons loopt. Is het niet mogelijk dat je via Netflix toch meerdere abonnementen hebt lopen? Dat je twee verschillende e-mailadressen hebt gebruikt?

Ja dat klopt.Wij hadden een netflix account met een ander email adres en omdat dat mpniet werkte hebben we een ander adres een nieuw account aangemaakt.Maar dat heb ik allemaal uitgelegd.Oktober en november hebben wij dan ook netjes gecrediteerd gekregen.
En nu ook weer keurig email gehad dat ons account niet meer via KPN moet lopen.Maar dat was de vorige keer dus ook.Maar toen stond het in december weer op de faktuur.Terwijl het uitgezet zou zijn.Ik heb het zelf ook uitgezet.Wijkijken wel hoe het nu in januari loopt.

met vriendelijke dank voor de reactie

Reputatie 7
Badge +30

Maar welke mail heb je nu gehad dan? Want als ik onder jouw account kijk, zie ik deze mail: 

En aan de hand daarvan zou ik zeggen dat er nog actie moet worden ondernomen. Of heb je inmiddels al wel contact gehad met Netflix hierover? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Bij Netflix is nu 1 account, dat was eigenlijk gelijk geregeld

Dat andere hebben ze weggehaald.

met vr dank

 

Reputatie 7
Badge +30

Maar is het dan nu opgelost?

Dat weet ik pas als ik de nieuwe faktuur krijg en mijn 11,99 van Kpn terug krijg.

fijne avond

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik wil toch nog even reageren, want ik heb het idee dat we elkaar niet begrijpen. Via KPN kan je Netflix niet opzeggen. Hoe vaak je dit dus ook probeert via MijnKPN of via de klantenservice, dat gaat niet lukken. De enige manier is om dit via Netflix zelf te doen. Je weet heel zeker dat je nu niet meer twee e-mailadressen actief hebt? Je bent nu op de tv-ontvanger ingelogd met het e-mailadres dat volgens jou nog bij Netflix zelf actief is?

Ja dat klopt, maar Netflix heeft dat ene account gelijk eruit gehaald.Dus er is nu nog maar 1 account wat we gebruiken.

Dat account betalen wij rechtsstreeks aan Netflix zoals we altijd hebben gedaan.

fijne avond

 

Nou, ik wil alleen de facturatie via KPN opzeggen, want het wil maar niet lukken.

Hoop van harte dat het wil lukken

 

En dit

 

Reputatie 7
Badge +30

Nou, ik wil alleen de facturatie via KPN opzeggen, want het wil maar niet lukken.

Hoop van harte dat het wil lukken

 

Ik ga toch iets anders proberen. Zoals ik aangegeven heb, kan je Netflix niet via MijnKPN opzeggen. Hoe vaak je dit ook probeert, dat verandert niets aan de zaak. Ik twijfel hierdoor een beetje of jij dit wel zelf hebt aangevraagd. Ik ga dit uit laten zoeken en kom hierop terug. Mocht het nodig zijn, nemen mijn collega's ook nog even telefonisch contact met je op. 

Nee, u begrijpt het ws niet.Wij willen Netflix gewoon direct aan Netflix betalen zoals wij voor oktober altijd hebben gedaan, al jaren.Daarom heb ik het screenshot laten zien.Alleen betalen wij nu dubbel.Via Kpn en via Netflix.Netflix heeft gekeken en wij hebben 1 account.Het andere account is opgezegd bij Netflix.Dus wat kan ik hier nog meer aan doen.

fijn weekend

Als het goed is, is het nu geregeld.Het emailadres was betrokken bij een datalek.

hoop van harte dat het nu eindelijk geregeld is.

met vr gr Myriam

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat fijn! Mijn excuses dat ik hier niet eerder aan gedacht heb. Heel fijn dat het nu opgelost is en bedankt dat je het nog even liet weten, @Myriam2!

Ja, ik geloof het pas als de volgende faktuur er aan komt.Het was zo,n frusterend iets.

maar door alle consternaties staat de naam van mijn man apart in een account, fout gespeld ook nog zonder voorvoeging.Dat kan ik niet zelf aanpassen.Dus ben bang dat het allemaal nog niet in orde is.Wel al weer de bekende email gehad.

fijne avond

Reputatie 7
Badge +30

 

maar door alle consternaties staat de naam van mijn man apart in een account, fout gespeld ook nog zonder voorvoeging.Dat kan ik niet zelf aanpassen.Dus ben bang dat het allemaal nog niet in orde is.Wel al weer de bekende email gehad.

fijne avond

Het gaat hierbij om het 06-nummer eindigend op -255 toch? Die staat inderdaad zonder de voorvoeging ‘van 't'. Dat zou het moeten zijn toch? In principe kan dit onder een eigen account blijven: ik kan hem wel toevoegen aan jullie Hussel huishouden, zodat jullie ook MB's kunnen delen etc. Als je dat wilt, laat even weten dat het 06-nummer en de voorvoeging klopt, dan ga ik erachteraan.

Graag, want ik wil idd de mb ,s kunnen delen

Met vr gr en alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +30

Top! Ik heb het nummer aangemeld voor de Husselvoordelen én de naam aangepast. Je zou nu MB's moeten kunnen delen!