Beantwoord

Icoon om te streamen is er niet als ik van huis ben. Waarom?

  • 15 January 2022
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Waarom is het icoon om TV te streamen weg als ik niet thuis ben ??

icon

Beste antwoord door wjb 15 January 2022, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Edwin71040123 ,

Dat werkt alleen als je met je eigen netwerk verbonden bent.

 

Dat is toch raar. Als ik met de app op mijn telefoon onderweg ben wil ik dit toch kunnen streamen naar een tv.

Reputatie 7

Dat is toch raar. Als ik met de app op mijn telefoon onderweg ben wil ik dit toch kunnen streamen naar een tv.

Casten kan wel degelijk buitenshuis maar het kan alleen als

1) die TV een Android/Google TV is of als er een Chromecast aan die TV gekoppeld is.

2) jouw telefoon op netwerk van die TV/Chromecast aangesloten is.

3) er geen "sta isolation" van toepassing is, iets wat je veel ziet bij publieke netwerken en gastnetwerken.

Reputatie 7
Badge +24

Dat is toch raar. Als ik met de app op mijn telefoon onderweg ben wil ik dit toch kunnen streamen naar een tv.

Waarom zou u dat willen? U kunt het toch niet zien als u niet thuis bent toch? 😁

Reputatie 7

Dat is toch raar. Als ik met de app op mijn telefoon onderweg ben wil ik dit toch kunnen streamen naar een tv.

Waarom zou u dat willen? U kunt het toch niet zien als u niet thuis bent toch? 😁

Mis ik hier iets?

Natuurlijk wil je buitenshuis kunnen casten naar een TV. Mijn zoon doet dat op zijn studentenkamer vrijwel dagelijks en als ik op zakenreis ben dan cast ik naar een Chromecast die ik op de televisie van de hotelkamer aansluit.