Vraag

Ik heb Netflix gratis, maar toch een rekening? En hoe zet ik Netflix uit?

  • 28 June 2022
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo ,mijn vraag hoe kan ik netflix stoppen ,want ik heb hem al gratis dus waarom nu een rekening.ik heb hem niet aan gevraagd of zo dus hoe dan .en het lastige van allemaal is dat je netflix zelf niet kan uitzetten of stoppen.netflix zelf zegt in twee stappen nou ik heb er een half uur voor uit getrokken maar geen succes .en bij mijn kpn al net zo je kunt heel moeilijk ergens in of waar je wilt wezen .dus vraag ik het maar op deze manier .kunt u aub netflix van mijn rekening halen.

 

MVG Barend ververs

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Kunt u de situatie nog iets beter uitleggen. Ik heb namelijk allemaal vragen. Hoe gratis Netflix krijgen? Is dat dan ook via KPN... legt u het nog eens uit. Misschien is er een logische verklaring.

Reputatie 7
Badge +20

@Barend Ververs

Netflix gratis?

Hoe dan?

Want Netflix doet dit al een paar jaar niet meer. 

 

Hoe heb je het abonnement afgesloten?

Via KPN? Dan kan het via MIJNKPN opzeggen.

Via Netflix? Dan moet je het via Netflix opzeggen.

 

P.S.

Wij zijn net zoals jij klant bij KPN en kunnen dus niets voor jou stopzetten.

Vul in je account van dit forum je gegevens zo compleet mogelijk in, dan kan een moderator meekijken en je helpen.

 

Reputatie 7
Badge +10

@Barend Ververs  Kijk hier even, maak daar een melding en volg de aangegeven stappen: 

 

Reputatie 7
Badge +13

@Barend Ververs Heb je inmiddels wat meer duidelijkheid gekregen? Zou je inderdaad wat meer context kunnen verschaffen? Je kan altijd jouw profiel verder aanvullen en mij een seintje geven dan kijk ik hoe jouw abonnement in elkaar steekt.