Beantwoord

Ik kan niet eens vrije training F1 terug kijken

  • 1 July 2022
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Reputatie 1

Wat een chipsĀ geen terug kijken naar de training en daarvoor bretaal je dan

admin: tekst aangepast ivm huisregels

icon

Beste antwoord door PeterG 1 July 2022, 22:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi, @RayjackĀ .

Ik check het nu even en zit het nu, 22:39, terug te kijken.Ā 

Waar en hoe probeer je het?Ā 

Viaplay biedt terugkijken alleen via de app en die vind je niet in de decoder van kpn.Ā 

Reputatie 1

Hallo PeterG,

Ik heb het met de app geprobeerd lukt dan weer niet om deze naar de tv te streamen. Ook niet meer extra kastje erbij en ik heb een Samsung s10 telefoon.Ā 

Ik vind het heel vervelend dat je niet gewoonĀ via het kastje kunt bekijken en dat terwijl ik een abonnement heb. Dan zou je toch verwachten dat je alles van viaplay op een normale manier kunt kijken

Reputatie 7
Badge +20

Wat een chipsĀ geen terug kijken naar de training en daarvoor bretaal je dan

admin: tekst aangepast ivm huisregels

Ā 

Zoals @PeterGĀ al aangeeft.

Via kanaal 225 kan je alleen live kijken op za. en zo. naar de F1 (meer mag niet van ViaPlay)

Ā 

Gebruik je de app op de Smart tv?

Welke tv heb je?Ā 

Zie ook hier voor het kijken naar het content van ViaPlay.

Ā 

P.S.

ViaPlay is net zoals Netflix, Disney+, etc. een streamingdienst.šŸ˜‰

Reputatie 7
Badge +20

Hallo PeterG,

Ik heb het met de app geprobeerd lukt dan weer niet om deze naar de tv te streamen. Ook niet meer extra kastje erbij en ik heb een Samsung s10 telefoon.Ā 

Ik vind het heel vervelend dat je niet gewoonĀ via het kastje kunt bekijken en dat terwijl ik een abonnement heb. Dan zou je toch verwachten dat je alles van viaplay op een normale manier kunt kijken

Ā 

ViaPlay heeft nog geen app voor KPN tv decoder gemaakt.

En wanneerĀ dat gaat gebeuren is onbekend.

Je hebt het abonnement via KPN bij ViaPlay.

KPN int het geld en stuurt dat door naar ViaPlay.

Ā 

Zie ook mijn bericht boven.

Hoi,

Hallo PeterG,

Ik heb het met de app geprobeerd lukt dan weer niet om deze naar de tv te streamen. Ook niet meer extra kastje erbij en ik heb een Samsung s10 telefoon.Ā 

Ik vind het heel vervelend dat je niet gewoonĀ via het kastje kunt bekijken en dat terwijl ik een abonnement heb. Dan zou je toch verwachten dat je alles van viaplay op een normale manier kunt kijken

Met de app in je telefoon kun het (alleen) op je televisie bekijken via een Chromecast. Dat is een Ć©Ć©nmalige investering van ca. ā‚¬ 39. Daar heb je jaren plezier van.

I.i.g. stukken goedkoper dan een nieuwe smart-televisie. En te gebruiken met alle apps in je telefoon. (dus bv ook HBO en Disney+ die ook niet op de kpn box zitten)

Chromecast bij Mediamarkt nu ā‚¬ 33 !!