Beantwoord

Klacht omzetting Spotify Premium naar Family

  • 29 June 2022
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

 Geachte ontvanger KPN, ik ga jullie mee nemen in de droomwereld van Spotify en KPN. Wij snappen er niets meer van en er wordt steeds gewezen na de ander, zoals van het kastje naar de muur. Ik ben BOOS en TELEURGESTELD. Hier volgt de telefoontjes met beide... Me 12 KPN gebeld ongeveer 15 min abonnement aanpassen Dit zou binnen 24 uur geregeld zijn werd aan de andere kant, dus zoon lief blij eindelijk spotify op zijn telefoon gebruiken. 12 mei mail ontvangen samenstelling uw bestelling. Dit loopt goed dachten wij. 14 mei KPN gebeld 10min 55 aan de telefoon gehangen omdat ik nog geen spotify had, nee mevrouw dit duurt zeker 3 dagen hoor voor dit is geregeld. 17 mei weer KPN 10 min aan de telefoon nu werd er gezegd dat dit zeker een maand duren, gek hé, binnen 24 uur, binnen 3 dagen en nu binnen een maand, wij zijn benieuwd. 4 juni eerst 27 min met Kpn gebeld en deze zegt, wij hebben niet the trots omdat te doen, dit moet Spotify doen, dus Advies om spotify te benaderen. Spotify benaderd zij kunnen niet in mijn abb kijken omdat dit via kpn loopt. Wat lieve wat moeten wij nu ????? Zelfde avond 45 min kpn gebeld Medewerkers gingen het uitzoeken na 19 min in de wacht te hebben gestaan werd zonder reactie door Medewerker het gesprek afgebroken hoorn op de haak. 😠 Wij hadden premium en en willen family In het kpn abbonement dat ik family heb, maar bij Spotify staat dat ik premium heb. 🤔 In mijn kpn staat nog steeds het foute contract. Kpn zegt dat ik bij Spotify moet zijn en Spotify zegt dat ik bij kpn moet zijn.🤪 Op mijn factuur staat nu, abonnement Spotify premium nog steeds GEEN family. Dus zeggen Jullie even wat ik moet doen. Stoppen met kpn en overstappen ??? Als ik op internet inlog staat er Spotify family, hoe dan. ??????🥺 Wij betalen nu dus € 5 per maand voor gebruik Spotify family dat wij dus NIET kunnen gebruiken. Spotify account hier staat je hebt Spotify al geactiveerd via kpn ??? WIJ WETEN HET ECHT NIET MEER !!! Lossen jullie het op alsjeblieft !!! Mijn klantnummer is 01505

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 1 July 2022, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @djempie1, welkom op ons forum.

Ik lees dat het zacht gezegd niet soepel loopt met jullie Spotify Family 😥 Het heeft allemaal lang geduurt en ik lees dat je nu Premium hebt in plaats van Family. 

Heb je onlangs ook in MijnKPN gekeken? Zie je daar Premium of Family aan staan bij jouw extra opties? En als je probeert om het daar te wisselen naar Family, wat gebeurt er dan? Als dat niet lukt, vertel dan zo precies mogelijk wat er gebeurt en waar je op vastloopt. Dat maakt het voor mij (en mogelijk ook voor andere forumbezoekers) makkelijker om je verder te helpen.