Beantwoord

KPN iTV start niet meer op: is dit op te lossen?

  • 20 June 2022
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedemorgen,

Graag wil ik mij bij bovenstaand probleem aansluiten. Al sinds enige tijd speelt de app niets meer af op mijn pad (mini ipad 4, update 15.5). App diverse keren opnieuw gedownload, Ipad diverse keren aan en uitgezet. Je krijgt de gids nog wel te zien maar als je iets wilt kijken (live of opname) start hij niet op. Mijn partner heeft een Samsung tablet, geen problemen daar.  Bij de Apple shop denkt men dat

software van Apple botst met software van de app. Kan dit zo zijn? En belangrijker nog: is dit probleem op te lossen?

Groet!


*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 June 2022, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Kijker123, welkom terug! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt. Voor zover ik weet zijn er geen ‘algemene’ problemen met de itv app in combinatie met Apple producten. Je heb de laatste OS versie, dus daar zou het ook niet aan moeten liggen en uit jouw verhaal maak ik op dat je ook de laatste versie van de itv app hebt. Heb je al eens geprobeerd om de beeldkwaliteit aan te passen? Je kunt dit via het tandwieltje aan de rechterkant aanpassen als je iets aan het kijken bent. Dat geldt alleen voor ‘live kijken’ en niet voor opnames trouwens. Werkt het dan wel beter? Zo niet, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Ik ga dan kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Goedenavond,

 

De ITV App is versie 7.5.4, de ipad mini 4 gebruik ik alleen met WIFI en ik heb dus de laatste IOS versie. Wat is de reden dat jullie de extra info nodig hebben voor het forumprofiel?

Badge +19

Zonder jouw gegevens kunnen ze niets doen.

Reputatie 7
Badge +30

Zonder jouw gegevens kunnen ze niets doen.

Dit klopt! Ik wil kijken of ik een ticket voor de technische collega's aan kan maken, om dit voor je uit te laten zoeken. Daar heb ik dan wat gegevens voor nodig. 

Ik begrijp het. Maar wel is het zo dat de app thuis altijd goed heeft gewerkt. En ook op andere plekken met WIFI (b.v. hotel of bij iemand anders thuis). Nu dus daar ook niet meer. Onlangs hebben we trouwens de WIFI punten versterkt in ons huis, waardoor de TV niet meer hapert. Nogmaals de app werkt wel op de Samsung tablet van mijn vriend, op de PC en op de TV natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +30

Als het op één apparaat niet goed werkt en dat ook op andere locaties, dan vermoed ik dat er wellicht toch iets met de betreffende iPad aan de hand is.. Dan blijft wel het hiervoor gegeven advies om de kwaliteit eens aan te passen. Anders is het wellicht een idee om de iPad niet meer te gebruiken voor dit doeleinde😕