Beantwoord

Netflix blijft vastlopen sinds nieuw SuperWifi punt

  • 1 July 2022
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Sinds het nieuwe modem met super WiFi hebben we onverklaarbare storingen met Netflix. Midden in een serie of film stopt alles en valt de verbinding met de Netflix servers compleet weg. Internet werkt wel en streaming via de app vanaf telefoon werkt ook. Als storing optreedt hebben alle ontvangers hetzelfde probleem. Lijkt dus combi tussen modem en ontvanger te zijn. RaRa wat is er aan de hand en kpn hoe gaan jullie dit oplossen?

icon

Beste antwoord door joop2011 2 July 2022, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Sinds het nieuwe modem met super WiFi hebben we onverklaarbare storingen met Netflix. Midden in een serie of film stopt alles en valt de verbinding met de Netflix servers compleet weg. Internet werkt wel en streaming via de app vanaf telefoon werkt ook. Als storing optreedt hebben alle ontvangers hetzelfde probleem. Lijkt dus combi tussen modem en ontvanger te zijn. RaRa wat is er aan de hand en kpn hoe gaan jullie dit oplossen?

 

Welk modem (experiabbox) heb je nu van KPN?

En bedoel je met Super Wifi dat je extra Wifi punten erbij hebt?

Zo ja, configureer die Wifi punten, zodat ze de zelfde gebruikersnaam en wachtwoord hebben.

 

Hoe kijk je Netflix?

Via de KPN tv decoder of via de app op de Smart tv?

Zelf geef ik altijd de voorkeur aan de app op de Smart tv (heb je wel de AB van de tv nodig). 

 

P.S.

Op een forum helpen klanten elkaar.

Dus jullie, etc. sorry ook ik ben net zoals jij klant van KPN. 😉

Een moderator (medewerker KPN) kijkt ook mee en helpt ook.

Dank voor je reactie. Het is een nieuwe kon box 12 met twee zwarte WiFi punten. Allemaal geïnstalleerd omdat de experiabox volgens kpn uitviel meerdere keren per dag.

netflix kijken we via de kpn tv box app. 

Ik lees wel veel Posts met soortgelijke storingen dus dit kan geen onbekend probleem zijn bij kpn

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor je reactie. Het is een nieuwe kon box 12 met twee zwarte WiFi punten. Allemaal geïnstalleerd omdat de experiabox volgens KPN uitviel meerdere keren per dag.

Netflix kijken we via de KPN tv box app. 

Ik lees wel veel Posts met soortgelijke storingen dus dit kan geen onbekend probleem zijn bij KPN

 

Op zich kan het goed werken om Netflix met de KPN tv decoder te kijken.

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de app's op de Smart tv.

Nooit problemen en Netflix en Disney+ in 4K.

Uitzondering is de F1 op za. en zo. die kijk ik op kanaal 225.😉

Voor de meeste betekend dat 2 AB's op tafel.

Wij kunnen met de AB van onze LG OLED model 2021 ook de KPN tv decoder bedienen.

Momenteel hebben we nog de Logitech Harmony one Ultimate en dus voor alles maar 1 AB nodig, maar Logitech maakt ze helaas niet meer.Â