Beantwoord

Netflix op tv-ontvanger is in het Spaans, op andere apparaten wel Nederlands

  • 8 October 2022
  • 33 reacties
  • 356 keer bekeken

Ik krijg op mijn TV ineens een Spaans account te zien dat beveiligd is met een pincode. Ik ben niet Spaans en heb geen Spaanse vrienden, buren, familie.

ik kan niet uitloggen. Het linkerpijltje werkt niet. Kortom: Ik kom met geen mogelijkheid meer op mijn eigen account.

Om weer uit Netflix te komen moet ik de TV-ontvanger resetten.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 19 October 2022, 10:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

@Erwin_  @Vikash  @wjb 

Even een update: ik heb nog niets van KPNngehoord en Netflix stond ook deze maand op mijn rekeningoverzicht. 🥲

Reputatie 7

@Erwin_, Hoe kan hat dat die "speciale afdeling" nog altijd geen oplossing voor @Arta68 heeft weten te realiseren?

Waarom moet dat zo gruwelijk lang duren? 😡

Dankjewel @wjb !

Nou.. Als ik in het systeem kijk zie ik dat de collega hier vorige maand naar gekeken heeft. Hij heeft gelogd dat hij netflix gestopt heeft en een creditering heeft ingevoerd.

Maar om eerlijk te zijn zie ik NIKS van die handelingen terug. 

Ik ga hem aan zijn jasje trekken., 

@Erwin: En ondertussen krijg ik vandaag weer een rekening van KPN waar Netflix op staat 

 

Mijn collega heeft beloofd er opnieuw naar te kijken. De voorspelling is dat het volgende maand van jouw abonnement af is en dan volgt ook de creditering.

Reputatie 7

@Erwin_, Dit probleem is blijkbaar nog steeds niet verholpen (klik) en dat is mijns inziens echt schandalig.

Nou, ik kan je zeggen dat ik ook niet blij ben met de afhandeling, @wjb . 

We houden dit nu extra in de gaten.  De laatste mail is dit weekend verstuurd. Â