Vraag

Netflix op TV ontvanger reageert traag

  • 2 December 2021
  • 7 reacties
  • 687 keer bekeken

Ik heb al geruime tijd dat de Netflix app op de TV-ontvanger traag reageert. Vooral als je terug wilt gaan uit een serie of een film duurt het na het drukken op de “terug” knop een paar seconden voordat de app reageert. Ik heb alle mogelijke resets van de ontvanger al geprobeerd, inclusief software opnieuw installeren. Wat valt er nog meer te doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@ingBernard Als U een smart TV hebt kunt U gebruik maken van de apps op de TV die veel sneller werken (en beter) 👍

Reputatie 7
Badge +15

@ingBernard Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je dit ervaart met Netflix. Ervaar je dit in de hele Netflix app? Of enkel bij het teruggaan vanuit een film of serie?

@ingBernard Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je dit ervaart met Netflix. Ervaar je dit in de hele Netflix app? Of enkel bij het teruggaan vanuit een film of serie?

Het teruggaan uit een film of serie is wel het traagste. De rest van de app werkt wel sneller, maar niet zo snel als je zou verwachten. 

Reputatie 7
Badge +15

@ingBernard Helder!

En heb je 1 of meerdere ontvangers van ons? En is de tv ontvanger al eens voorzien van nieuwe software

@ingBernard Helder!

En heb je 1 of meerdere ontvangers van ons? En is de tv ontvanger al eens voorzien van nieuwe software

We hebben maar 1 ontvanger en de software heb ik laatst nog opnieuw geïnstalleerd, hielp helaas niet... 

Reputatie 7
Badge +15

@ingBernard Ik zoek graag voor je uit of ik nog iets anders voor je kan doen!

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij kunnen pakken. 

 

@ingBernard Ik zoek graag voor je uit of ik nog iets anders voor je kan doen!

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij kunnen pakken. 

 

Gedaan! Ik hoop dat dit genoeg informatie is en dat je mij kan helpen :)