Beantwoord

Netflix wordt apart gefactureerd in plaats van in het KPN abonnement

  • 28 June 2022
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Goeden dag...wij hebben ooit een compleet pakket afgesloten...door een fout bij KPN werd Netflix afgesloten...kregen wij netjes bericht van...ook dat we hem weer zelf op moesten starten…

Maar nu word Netflix apart gefactureerd...terwijl het in het abonnement thuis hoort.

Nu 2x 08000402 gebeld...hang je 10 min in de wacht 2x..en dan word gewoon de haak er op gegooid..

Netjes hoor kpn(not).

Ben heel benieuwd of dit bij andere providers ook zo gaat.

Heb nu toch wel heel sterk de neiging om over te stappen.

Klant vriendelijk kan ik deze actie niet noemen

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 30 June 2022, 12:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lijneke. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp uit jouw bericht dat je op dit moment Netflix via KPN en via Netflix zelf afneemt, klopt dat? Wil je dat het Netflix abonnement wordt opgezegd bij KPN of bij Netflix? Wanneer je het wil opzeggen bij KPN kan dat in MijnKPN. 

Wanneer je het abonenment bij Netflix wil opzeggen volg je de onderstaande stappen
1. Ga naar www.netflix.com/YourAccount
2. Klik op “Lidmaatschap opzeggen”, onder “Lidmaatschap en facturering”
3. Bevestig door te klikken op “Opzegging voltooien”

Reputatie 7
Badge +20

Goeden dag...wij hebben ooit een compleet pakket afgesloten...door een fout bij KPN werd Netflix afgesloten...kregen wij netjes bericht van...ook dat we hem weer zelf op moesten starten…

Maar nu word Netflix apart gefactureerd...terwijl het in het abonnement thuis hoort.

Nu 2x 08000402 gebeld...hang je 10 min in de wacht 2x..en dan word gewoon de haak er op gegooid..

Netjes hoor kpn(not).

Ben heel benieuwd of dit bij andere providers ook zo gaat.

Heb nu toch wel heel sterk de neiging om over te stappen.

Klant vriendelijk kan ik deze actie niet noemen

 

Gelukkig heb ik dat bij de klantenservice van KPN nog niet meegemaakt.

Tot nu toe altijd netjes geholpen. 

Ik denk (hoop) dat het door een fout is gebeurd. 

 

Zie verder antwoord van de moderator @Vikash 

Je had al een abonnement bij Netflix begrijp ik.

Je kan 1 van de 2 opzeggen.

Als je via Netflix opzegt, kan je als het contract is afgelopen (duurt meestal een paar weken) je gebruikersnaam en wachtwoord weer gebruiken, zowel op de Smart tv, KPN tv decoder, etc. Je moet dit dan wel eerst (denk ik) dit via KPN regelen (hoe dat moet weet ik niet, ik heb abonnement via Netflix (al 10 jaar).