Vraag

NPO plus app loopt vast via tv-ontvanger

  • 5 March 2023
  • 8 reacties
  • 599 keer bekeken

De NPO plus app op KPN 205 werkt niet. Ik kon ons aanmelden en een serie kiezen maar als je deze aanklikt wordt het beeld zwart. Met de app via de smart verbinding is er geen probleem, maar die weg is omslachtig. Wanneer is dit opgelost? Ik zie vragen op het forum van, nota bene, drie maanden geleden. Al die maanden heb ik trouw betaald! Oplossen!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Cor46 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat de NPO plus app op 205 bij jou niet werkt. Ik heb het zelf net getest en bij mij werkt het wel gewoon. 

Heb je ook problemen met andere diensten op je tv ontvanger? 

En welke tv ontvanger heb je van KPN? 

Het merk is Arris, VIP2952 V2. De andere streamingdiensten Netflix en Prime werken goed. Videoland werkte ook goed, maar die hebben we niet meer. Dan is er nog een plus+ pakket, dat hebben we nog niet gebruikt , maar ik heb het nu even geprobeerd en dat leek foutloos.

 

 

De App start wel, ik kan een programma selecteren, na het drukken op start springt het scherm op zwart.

Reputatie 7
Badge +15

@Cor46 Wat lastig dat het dan alleen met Videoland is. 

Je zou kunnen proberen de tv ontvanger eens een frisse start te geven

Wellicht dat het daarna beter wordt. 

Daarnaast geef ik dit ook door aan onze ontwikkelaars, zodat zij dit weer mee kunnen nemen.

Die frisse start heeft geen verbetering gebracht. Het gaat niet om Videoland. Zoals meermalen gezegd. Het gaat om de app op 205, NPO plus, dat is NPO start met een plus abonnement. Ik kan inloggen en een programma kiezen, daarna kan ik nog de aflevering van de gewenste serie selecteren. Dan klik ik op de startbutton en het scherm gaat op zwart. 
Wanneer ik via de webbrowser NPO plus opzoek en inlog, werkt alles. Deze methode is echter omslachtiger. Ik wil gewoon gebruik kunnen maken van de app op 205. Ik wil graag een oplossing.

Reputatie 7
Badge +15

@Cor46 Excuus, ik was in gedachten bezig met alle streamingsdiensten. Ik bedoelde uiteraard NPO Plus. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik kan doen. 

Beste Rutger

De instellingen zijn aangepast

Reputatie 7
Badge +15

@Cor46 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een bericht doorgezet naar mijn collega's, zij gaan hiermee aan de slag!