Vraag

Onbeschoft behandeld bij bellen naar klantenservice

  • 18 May 2022
  • 7 reacties
  • 134 keer bekeken

Zeer onbeschoft vrouwelijk personeel als je belt en onnodig veel wachten want dan moeten ze dit nakijken en dan weer dat nakijken en als je je klacht uitlegt word je voor leugenaar gezet.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waarom belde u? Wat is het probleem? Of heeft u een vraag?

Ik had mijn kastje van interactieve tv omgeruild voor ik dacht een nieuwe het was een gebruikte met een ander mail adres waar dus een Netflix abonnement op zat en die moest ik dus betalen maar ik heb geen Netflix en dat was niet aan het verstand te brengen aan een zeer onbeschoft kind die ik aan de telefoon had.

ik heb het haar tig keren aan het verstand proberen te brengen en ze begreep het nog steeds niet en legde de Hoorn op de haak zeer onbeschoft.

Ik had mijn kastje van interactieve tv omgeruild voor ik dacht een nieuwe het was een gebruikte met een ander mail adres waar dus een Netflix abonnement op zat en die moest ik dus betalen maar ik heb geen Netflix en dat was niet aan het verstand te brengen aan een zeer onbeschoft kind die ik aan de telefoon had.

ik heb het haar tig keren aan het verstand proberen te brengen en ze begreep het nog steeds niet en legde de Hoorn op de haak zeer onbeschoft.

Kunt U kijken of het abonnement nummer overeen komt met het Uwe wat in de ontvanger staat ?

Dit kan via menu < instellingen < informatie

Reputatie 7
Badge +24

En vul uw profiel in:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dan kan een KPN medewerker hier op het forum met u meekijken en het kastje resetten.

Dat heeft geen zin is al een maand terug en heb het kastje in gebruik,div keren over gebeld dacht dat het in orde was tot ik mijn factuur kreeg waar weer Netflix bij stond en die onbeschofte medewerkster was het niet aan het verstand te krijgen en ze verbrak de verbinding ben al jaren klant bij kpn.

Woest ben ik erover.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Escape, goed dat je hier een berichtje stuurt.

Het spijt me om te lezen dat jouw contact met de telefonische klantenservice niet fijn verliep. Je wilt graag een oplossing voor jouw probleem, dat begrijp ik heel goed. Vind je het oké als ik even met je meekijk?

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Kan je ook het e-mailadres geven dat je in Netflix ziet? Dit e-mailadres mag je plaatsen onder ‘Persoonlijke opmerkingen'. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld, @Escape, heel fijn! Ik mis nu eigenlijk alleen nog het e-mailadres dat je in Netflix ziet. Zou je die nog kunnen toevoegen aan ‘Persoonlijke opmerkingen’ in je profiel?Â