Vraag

Opnames en terugkijken werkt niet goed via de app, stopt na 15 minuten

  • 27 September 2022
  • 10 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, ik heb een probleem met opnames terug kijken en programma’s terug kijken.

Elke keer als ik SBS6 Hart van Nederland met een opname terug kijkt of via terugkijken stopt het prgramma na ongeveer 15 minuten en spring het op de live uitzending wat op dat moment aan de gang is!!. Dit gebeurt via het kijken op de ITV app android.

Mischien een bug?

iemand een oplossing?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

De app is een betaversie.  Maw er wordt aan gesleuteld.  Je zou de app opnieuw kunnen installeren.  Wellicht help dat. Gezien de beeldkwaliteit zou ik de app niet aanraden. 

Reputatie 7
Badge +20

@Joep1965 

Mee eens, het beeld van de KPN tv decoder is mooier.

 

Steam grootte HD kanalen:

KPN itv app:                         5 Mb/s

KPN tv decoder:                7,5 Mb/s

KPN HD glas (661-670):   12,5 Mb/s (volgens mij is dit de originele stream, 1 persoon zegt dat het 15                                                   Mb/s originele stream is)

 

En als de KPN tv decoder met een vaste UTP kabel met de Experiabox (KPN router modem) is verbonden, is de kans op storing het kleinst. 

Reputatie 3
Badge +1

Ok, dank jullie voor de antwoorden.

Dan weet ik even genoeg.

Ben

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ben_1959, ik ben wel benieuwd of je de Smart TV app al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd? Maakt dat nog verschil? Het is in ieder geval nog een Beta versie zoals gezegd. Dus er wordt nog verder aan ontwikkeld. 

Reputatie 3
Badge +1

Nou ik gebruik de smartTV app niet!!, maar de itv app Android op de smartphone, en daar heb ik dat probleem mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Aha, dan is daar even de verwarring ontstaan.

Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Op welk merk en type toestel gebruik je de app? 

Ervaar je de problemen ook als je iTV Online kijkt via de browser

Reputatie 3
Badge +1

Dank je Bart_Z,

Ik heb dat al gedaan opnieuw geinstalleerd, toestel is een Samsung S20 Plus.

Geen problemen met kijken via Browser,

 

Ben

Reputatie 7
Badge +20

Dus ook na herinstallatie houd je het probleem? Welke versie van de iTV app heb je nu?

Reputatie 3
Badge +1

Nou het probleem bestaat nog steeds.

App versie is 7.5.8.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Ik ga dit doorgeven. Gelukkig werkt het via de browser wel goed.