Beantwoord

Problemen met de Videoland app

  • 27 October 2022
  • 5 reacties
  • 441 keer bekeken

Hi wij hebben hier ook behoorlijk last. Het valt me tegen dat elke klant met deze klacht net als ieder ander telkens het zelfde forumprofiellijstje moet invullen. Het moge inmiddels duidelijk zijn dat de app zwaar verstoord is via de KPN Streaming. Op zowel de tv-app als op pagina 204. Wij hebben het probleem niet met Netflix op pagina 200. Alle andere zenders doen het prima ook. Onze internetverbinding is uitstekend verder. Onze profiellijst en aansluitingen zijn gelijk aan die van Bonny en anderen, en we hebben er geen switch tussen.
 

Hebben jullie bij KPN wel getest met een testopstelling op een VVDSL 110/30 Mb met dezelfde modem en setup kastjes?

 

Admin: afgesplitst, huidige app is een nieuwe. Eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 31 October 2022, 21:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @MetBiemansmeermans, niet fijn dat jouw Videoland app niet goed werkt. Goed dat je het aangeeft. Er is intussen meer nieuws:

Videoland heeft onlangs een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de tv-ontvanger. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven.

 

Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Kijk op videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

Het klopt @Alexandra , met een Chromecast werkt het uitstekend, zonder vastlopers, geen resets, geen trage reacties… Ik heb die speciaal t.w.v. €68,29 moeten aanschaffen wegens nalatigheid van KPN...


Maar goed, gewoon KPN kastje uitzetten en via Chromecast streamen, uitstekend alternatief.

De Chromecast is uiteraard niet tijdelijk, die stuur je, na de fix door KPN en Videoland, niet even terug naar de verkoper...zou eigenlijk best een tegemoetkoming tegenover mogen staan >hint<

Overigens heb ik nog 12 dagen om de actie gratis 3 maanden HBO-Max cadeau te starten, maar ik durf eigenlijk niet omdat ik hierdoor misschien dezelfde, of andere problemen ga ervaren.

Reputatie 7
Badge +19

@MetBiemansmeermans We begrijpen heel goed dat niet iedereen een Chromecast wil aanschaffen. Vandaar ons advies om een ander device te proberen, daar hoef je niet per sé nieuwe apparatuur voor te kopen: Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Je kunt het gratis HBO pakket gerust aanzetten. Dat heeft geen invloed op bovenstaande situatie of op het functioneren van (andere) diensten.

@MetBiemansmeermansAls de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Mosterd na de maaltijd….
Maar bedankt