Beantwoord

Schokkerig beeld Viaplay app op Phillips tv, maar niet op mijn laptop via wifi

  • 1 July 2022
  • 1 reactie
  • 430 keer bekeken

Hallo,

graag jullie mening over het volgende, ik heb een Phillips smart tv en als ik viaplay app gebruik om f1 te kijken heb ik schokkerig beeld. de tv is via de kabel verbonden met mijn modem. kijk ik op de laptop via wifi dan heb ik prima beeld. die sluit ik dan aan op de tv met hdmi. ligt dit aan mijn tv? hij is ongv. 5 jaar oud. ook casten lukt niet vanaf welk app. dan ook. terwijl bv youtube filmpjes vanaf mijn telefoon of laptop wel gecast kan worden?

alvast bedankt voor jullie reactie,s

 

Rob Horstman

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 5 July 2022, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@Rob Horstman Hoi Rob, welkom op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat je Viaplay ook op je tv in goede kwaliteit wilt kunnen kijken. We doen hier graag een poging om je op weg te helpen. Gebruik je Viaplay via de tv-ontvanger of als app rechtstreeks op jouw tv? Als je Viaplay op jouw tv-ontvanger gebruikt, reset dan de tv-ontvanger. Als dat geen verschil maakt, en andere functies werken wel goed, dan kan je contact opnemen met Viaplay. Viaplay heeft op hun website een uitgebreide collectie aan hulpartikelen. Onderaan die pagina kun je ook contact met ze opnemen.