Beantwoord

Soms foutcode 1001 online iTV kijken

  • 15 May 2022
  • 12 reacties
  • 884 keer bekeken

Reputatie 2

De melding: “Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (1001)” treedt bij hetzelfde netwerk wel en niet op. Gisteren kon ik gewoon ITV online kijken maar vanmiddag krijg ik deze melding. En er is niets door mij gewijzigd aan mijn verbinding met dit netwerk want ik kan deze reactie gewoon neerzetten.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 25 May 2022, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @hcwwch! Krijg je deze melding de hele tijd? Of zijn er momenten dat je gewoon iTV online kan kijken? En kan je aangeven op welk apparaat je dit hebt en of andere apparaten hetzelfde probleem hebben?

Reputatie 2

Die melding krijg ik op dezelfde dag meermalen, na meerdere pogingen kan ik ook wel eens kijken en dan opeens die melding. Het maakt niet uit waarmee ik kijk: laptop, tablet of smartphone, die melding komt op al die apparaten.

Reputatie 7
Badge +17

@hcwwch zou het nog kunnen zijn dat je gebruik maakt van een VPN verbinding? Als dat niet zo is laat dan van een van de mobiele apparaten nog een paar dingen weten. Namelijk welk merk en type apparaat het is. En ook welk besturingssysteem daarop draait en welke versie van de iTV app. Dan kan ik het voor je doorzetten. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @hcwwch! Ik heb al even niks van je gehoord. Daarom ga ik er vanuit dat je weer zonder foutcodes iTV kan kijken. Als dit toch niet zo is laat dan nog weten wat het antwoord is op mijn vraag uit het vorige bericht. Dan kijken we verder! 🙂

Reputatie 2

Die foutcode komt nog regelmatig wel voor, vaak meerdere keren achtereen als ik iTV herhaald opstart op mijn laptop. Soms komt het na een aantal herstarten goed, soms niet. Laatst pakte ik dan maar de tablet en dan ging het zomaar goed. U hoeft niet verder te reageren.

Ik heb hier ook last van. Stream via mijn laptop en bevind mij in Spanje. Ik krijg deze melding de hele tijd als ik verbind met de wifi van mijn universiteit, via data werkt het wel. Wat kan ik doen? 

Ik heb hier ook last van. Stream via mijn laptop en bevind mij in Spanje. Ik krijg deze melding de hele tijd als ik verbind met de wifi van mijn universiteit, via data werkt het wel. Wat kan ik doen? 

Dan vrees ik dat er ergens iets wordt geblokkeerd in de firewall van de universiteit. Heb je ook de mogelijkheid om andere wifi te gebruiken (om te testen) ?

Erwin, bedankt voor je antwoord. 

 

Als ik de wifi van het appartement gebruik ervaar ik geen problemen… Ligt dus aan de wifi hier? Of is er een manier waarop ik daar omheen kan werken zonder gebruik te hoeven maken van mijn kostbare mb’tjes? :) 

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +17

@Lennart Jo ik ben bang dat dit lastig wordt. Tenzij de universiteit bereid is firewall instellingen aan te passen. 

Wel kan je in heel Spanje op dezelfde manier data gebruiken als in Nederland

Reputatie 1

Zit gwoon op een camping in Italie. alleen maar onverwachte etc 1001. Open verbinding met wifi via camping.Alle internet werkt behalve KPN TV en KPN Email. Op mijn smartphone zonder wifi van camping alles oke. Kost me veel MB ..onnodig. Oplossing nergens concreet te vinden. Nooit eerder problemen gehad met laptop in buitenland EU. Gebruik geen VPN. Heb alle veiligheid eraf gehaald en resolutie vermindert. Geen resultaat. Brrr

Hoor graag van KPN.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Bert44! Ik zie dat je al een topic over dit onderwerp hebt aangemaakt. Ik wil je vragen daar te reageren. 🙂

Reputatie 1

Geen antwoord..heb nu email op mijn galaxie..dus ik hoop reacties..kpn gebeld en die vertelde me dat italie een land is waar nog problemen zijn met de compatibiliteit of steaming? met regionale aanbieders.. zo heb ik het begrepen..