Spotify account: inloggegevens kwijt na ingebruikname nieuwe telefoon

  • 15 August 2022
  • 9 reacties
  • 183 keer bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon maar kan niet meer inloggen in mijn spotify premium account die ik middels jullie dienst afneem. Ik heb ook geen gebruikersnaam omdat deze middels een link is geactiveerd. Ik heb vandaag bijna twee uur in de wachtrij aan de telefoon gezeten en die komen niet met een oplossing. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u al geprobeerd om via "wachtwoord vergeten” en uw emailadres uw inloggegevens op te vragen?

Uiteraard ook gedaan. Ook meerdere keren gebeld met jullie en we komen er niet uit. Ik heb het spotify account bij jullie opgezegd door de slechte service. 

Reputatie 7
Badge +10

Als u uw jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaat in het KPN Forum profiel. Dan kan een moderator proberen om uw gebruikersnaam te achterhalen. Daarna kan je op deze pagina het wachtwoord opnieuw instellen.

Reputatie 7
Badge +10

Overigens ben ik geen “jullie”, dit forum is bovenal voor klanten om klanten te helpen en moderators van KPN pakken op wat nodig is. Als u bovenstaande stap alvast vervult scheelt dit een moderator dit aan u vragen en opnieuw wachten op een antwoord. Het is vakantie dus het kan zijn dat het iets langer duurt voor u antwoord krijgt en dit zorgt dat die tijd alvast gewonnen is.

Reputatie 7

Hoi @Zakie, ik weet niet of ik de gebruikersnaam kan achterhalen. Heb je het opvragen van de gegevens geprobeerd met 1 e-mailadres of met meerdere e-mailadressen? Op hun hulppagina geeft Spotify zelf de tip om al je e-mailadressen te proberen: Inloggegevens vergeten | Spotify.com.

Als het om Spotify bij je mobiele abonnement gaat, kan je dan de gegevens op je forumprofiel aanvullen zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN er staan? Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.

@Maurice85 er mag best een nuance op je communicatie naar klanten toe. Met jullie bedoelde ik kpn, ik zeg hierin niks verkeerd. 

Je vraagt mij om gegevens aan te vullen. Als je me echt wou helpen dan was je met een oplossing gekomen of had je mij gebeld. 

Je geeft als excuus dat het druk is door vakantie. Hiermee is een klant niet geholpen. Als ik jullie twee keer moet bellen en een half uur in de wachtrij moet staan zodat daarna weer opgehangen wordt omdat jullie een storing hebben  dan snap je mijn frustratie. Ik ga ook geen hele stappenplan volgen om mijn gegeven hier aan te vullen zodat bovenstaande issue opgelost kan worden. Je wordt van je kastje naar de muur gestuurd. Ik heb inmiddels mijn spotify account opgezegd, ook omdat een collega van jou aan de telefoon zei dat het een paar dagen duurt voordat deze issue opgelost kon worden. ( had iets met de verlenging te maken. Dit is totale onzin...  Ondertussen betaal ik wel gewoon door. Je kunt deze post op dit forum sluiten, gezien de dienst is opgezegd. 

​​

Reputatie 7
Badge +10

@Zakie ik denk dat je me verkeerd begrijpt, ik bedoel ik ben niet van KPN.

 

Overigens vind ik de vakantie uitleg geen excuus, dat is hoe het is. Dat is bij heel veel bedrijven zo dat er in de vakantie periode minder mensen aan het werk zijn. Dan kun je hoog of laag springen maar dat is gewoon zo.

Reputatie 7
Badge +10

Daarnaast had een moderator u hetzelfde gevraagd met het invullen van uw gegevens want anders kunnen ze niet in uw abonnement kijken dus als u dat sowieso al niet van plan was had u überhaupt niet geholpen kunnen worden op dit forum.

Reputatie 7

Maurice is inderdaad geen collega @Zakie. Het forum is een platform waar iedereen elkaar kan helpen. Klanten kunnen elkaar, zoals in dit topic, ook proberen te helpen. Hij kan geen gegevens inzien, hij kan niet zien wat (en of) je je forumprofiel hebt ingevuld. I.v.m. privacy zijn de gegevens daar alleen te zien voor moderators.

Een forum is geen chat, daardoor kan het wat langer duren voor je een antwoord krijgt, voor sneller contact is het beter om te bellen met 0800-0402.

 

Voor meer informatie hoe het forum werkt kan je dit topic lezen:

 

Ik begrijp van je dat het niet meer nodig is om er naar te kijken omdat je Spotify hebt opgezegd?