Beantwoord

Spotify activeren lukt niet

  • 5 February 2023
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Goedenmorgen, 

Ik probeer al een paar dagen  mijn Spotify te activeren.

Op welke manier ik het ook probeer krijg ik telkens de zelfde melding. Je hebt al een account en bij het aanvragen van mijn inloggegevens bestaat mijn mail niet......HELP..…

hoe krijg ik mijn account weer aan met het abonnement van kpn.

 

Groeten mannie

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 9 February 2023, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mannnie, wat frustrerend zeg dat het zo moeizaam gaat 🙁

Je had eerder al Spotify via KPN begrijp ik, hoe lang geleden is die gedeactiveerd? Het kan tot een maand duren voordat de opzegging daarvan volledig verwerkt is bij Spotify zelf. 

Mocht dat niet aan de orde zijn, zou je me dan kunne vertellen hoe ver je komt als je de Spotify activatie stappen volgt in MijnKPN?

Ik kom tot en met het inloggen bij Spotify en dan zegt hij dat mijn mail en ww niet klopt. Wanneer ik een nieuw ww aanvraag bestaat mijn account niet.

 

Mijn account is al meer dan half jaar gedeactiveerd 

Dat dus

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik kan niet alles inzien van Spotify maar wil wel graag even met je meekijken in onze systemen 🤔

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Gedaan

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Mannnie!

Ik zie Spotify nu goed actief staan onder je abonnement voor thuis, maar zie daar bij staan dat je hem nog niet geactiveerd hebt, het loopt dus echt niet door inderdaad 😕

Je geeft aan dat het inloggen bij Spotify niet lukt, maar inloggen is iets dat je alleen kunt doen als je bestaande account hebt, volgens mij gaat het daar mis. Kan je kijken of het wel lukt als je je gaat aanmelden met een nieuwe account?