Beantwoord

Spotify activeren lukt niet

  • 16 March 2023
  • 14 reacties
  • 161 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Goedendag, 

Spotify activeren lukt niet , terwijl ik een abonnement heb voor tv , internet en telefoon. 
Ik kreeg een melding dat ik er geen recht op had . 
 

icon

Beste antwoord door joop2011 16 March 2023, 15:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welk abonnement heb je?

 

Alleen bij enkele zeer oude KPN abonnementen kreeg je Spotify er gratis bij.

Maar dat is alweer enkele jaren geleden.

 

Je kan ook Spotify free nemen, heb je alleen reclame en een lagere stream (192 kbits/ s i.p.v. 320 kbits/s)

Dat is jammer zeg. Dank voor uw reactie. 
 

Reputatie 7
Badge +17

@GLS heb je een vast abonnement thuis en een mobiel abonnement? Dan heb je recht op 5,- korting op Spotify vanwege Combivoordeel.  

Helaas krijg ik steeds hetzelfde antwoord en dezelfde link doorgestuurd. Ik heb 3 dagen gelden Spotify besteld maar na het openen van de link en mijn kpn ID staat er dat  er geen Spotify toegevoegd terwijl het wel bij mijn aangekochte producten staat. Ik kan niet verder en blijf in dezelfde loop van antwoorden komen. Heb inmiddels al meerdere  links doorgestuurd gekregen maar er verandert niets.

Dit is echt balen en ik heb inmiddels schoon genoeg van al die robots aan de telefoon of in chats die dezelfde antwoorden blijven geven en vervolgens de chat of het telefoontje verbreken 

 

Helaas krijg ik steeds hetzelfde antwoord en dezelfde link doorgestuurd. Ik heb 3 dagen gelden Spotify besteld maar na het openen van de link en mijn kpn ID staat er dat  er geen Spotify toegevoegd terwijl het wel bij mijn aangekochte producten staat. Ik kan niet verder en blijf in dezelfde loop van antwoorden komen. Heb inmiddels al meerdere  links doorgestuurd gekregen maar er verandert niets.

Dit is echt balen en ik heb inmiddels schoon genoeg van al die robots aan de telefoon of in chats die dezelfde antwoorden blijven geven en vervolgens de chat of het telefoontje verbreken 

 

Dat gebeurt mij dus ook steeds, echt ontmoedigend. Je zou bijna denken dat dat ook de bedoeling is.

 

@GLS heb je een vast abonnement thuis en een mobiel abonnement? Dan heb je recht op 5,- korting op Spotify vanwege Combivoordeel.  

@GLS heb je een vast abonnement thuis en een mobiel abonnement? Dan heb je recht op 5,- korting op Spotify vanwege Combivoordeel.  

Klopt , maar wel al tegen een gereduceerd tarief ( geen combideal overigens).

 

Helaas krijg ik steeds hetzelfde antwoord en dezelfde link doorgestuurd. Ik heb 3 dagen gelden Spotify besteld maar na het openen van de link en mijn kpn ID staat er dat  er geen Spotify toegevoegd terwijl het wel bij mijn aangekochte producten staat. Ik kan niet verder en blijf in dezelfde loop van antwoorden komen. Heb inmiddels al meerdere  links doorgestuurd gekregen maar er verandert niets.

Dit is echt balen en ik heb inmiddels schoon genoeg van al die robots aan de telefoon of in chats die dezelfde antwoorden blijven geven en vervolgens de chat of het telefoontje verbreken 

 

Dat gebeurt mij dus ook steeds, echt ontmoedigend. Je zou bijna denken dat dat ook de bedoeling is.

 

En nu KPN gaan boycotten? Ik ga mijn abonnement opzeggen en rechtstreeks bij Spotify het regelen. Het is namelijk ook niet echt goedkoper.

 

Reputatie 7
Badge +17

@GLS begrijp ik uit je reactie dat het nog steeds niet gelukt is Spotify te activeren? Als dit zo is, vul dan je profiel in. Dan kan ik voor je kijken of er een technische belemmering is. 

@Catha ik zie dat je al een eigen topic aangemaakt hebt. Die wordt zo snel mogelijk opgepakt. 

Heb ik ook. Sinds 3-4-2023 nieuw abonnement met Spotify. In KPN link om te activeren blijft de melding staan “spotify wordt geactiveerd”. Maar in spotify app blijft hij staan op Free.

 

wat kan doen ?? Zo vervelend dit. 

Reputatie 7
Badge +20

Heb ik ook. Sinds 3-4-2023 nieuw abonnement met Spotify. In KPN link om te activeren blijft de melding staan “spotify wordt geactiveerd”. Maar in spotify app blijft hij staan op Free.

 

wat kan doen ?? Zo vervelend dit. 

 

Dat activeren moet je zelf doen.

 

Log in op MIJNKPN.

Open een 2de venter in de browser.

En ga naar deze link om Spotify te activeren. 

Dank voor je antwoord ik heb alle stappen exact meerdere gevolgd.

onderstaande staat in kpn 

Spotify-account

Je abonnement wordt geactiveerd op dit account

maar er gebeurt er niets in spotify, blijft op free staan.

Reputatie 7
Badge +20

@RV-2, ik heb melding gemaakt voor je bij de Technische Dienst. Zij zullen binnen 2 werkdagen contact met je opnemen. 

Het is via een andere weg nu eindelijk (gisteren) gelukt, dus het hoeft niet meer.

 

Evengoed bedankt!

Het is inmiddels gelukt. Dank