Beantwoord

Spotify activeren lukt niet, melding dat er geen abonnement zou zijn

  • 28 June 2022
  • 5 reacties
  • 140 keer bekeken

Hallo, 

 

Recent is mijn KPN abonnement geactiveerd en geniet ik van televisie en internet. Echter werkt mijn spotify nog steeds niet. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd door Spotify en KPN. Terwijl ik nu wel graag van reclamevrije spotify wil genieten. 

 

Activeren lukt niet want er schijnt geen abonnement te zijn, terwijl spotify toch echt in mijn producten staat. 

 

Alvast bedankt :)!

icon

Beste antwoord door Mir_1 30 June 2022, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Mir_1, hoewel de aanleiding minder leuk is 😬

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Hi @Maja_ , thanks voor de response.

 

De gegevens zijn ingevuld. Mocht er nog iets ontbreken hoor ik het graag. 

Reputatie 7
Badge +20

Thanks @Mir_1!

Ik zie Spotify wél actief staan onder je abonnement maar met daarachter de toevoeging:  (nog niet geactiveerd door klant)

Je geeft aan dat activeren niet lukt omdat er geen abonnement zou zijn, krijg je dat te zien als je aan de slag gaat via https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm? Hoe ver kom je / waar gaat het mis?

 

Thanks @Mir_1!

Ik zie Spotify wél actief staan onder je abonnement maar met daarachter de toevoeging:  (nog niet geactiveerd door klant)

Je geeft aan dat activeren niet lukt omdat er geen abonnement zou zijn, krijg je dat te zien als je aan de slag gaat via https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm? Hoe ver kom je / waar gaat het mis?

 

 

Hi @Maja_ , 

Wauw! Dan is het je collega toch gelukt het voor elkaar te krijgen. Inmiddels is het mij ook gelukt. Bedankt voor het checken! 

Reputatie 7
Badge +20

Yes wat een goed nieuws @Mir_1 😃 Graag gedaan en veel plezier met je Spotify!