Beantwoord

Spotify family is besteld, maar niet door mij

  • 16 March 2023
  • 5 reacties
  • 28 keer bekeken

Beste, 

 

Ik heb dit niet met Netflix maar gister avond kreeg ik een mail dat Spotify familie voor mij is besteld. Dit heb ik niet gedaan uiteraard gelijk wachtwoord gewijzigd maar jullie medewerkers krijgen telefonisch deze dienst niet verwijderd. Ik wil uiteraard niet straks moeten betalen voor iets wat ik niet gebruik. 
 

ik hoor graag of iemand kan helpen. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 March 2023, 20:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Sandra Wiersma, welkom bij ons op het forum. Dat is gek, goed dat je direct je wachtwoord hebt gewijzigd! Is dat een wachtwoord wat je verder nergens gebruikt? Het is voor de veiligheid het beste om overal (niet alleen KPN gerelateerd) aparte wachtwoorden te gebruiken. 

Het lukte telefonisch niet om Spotify weer uit te zetten dus? Is daarbij ook aangegeven waardoor dat niet lukte? 

Gaat het over een mobiel of een Thuis abonnement? Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en als het over een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) en daarna hieronder een seintje geven? Dan kan ik met je meekijken.

Hoi Jasper, 

 

bedankt voor je reactie! Ik heb het formulier ingevuld. 

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @Sandra Wiersma, ik zie dat Spotify Family inmiddels ook alweer is uitgezet bij het Thuis abonnement. Op de 17e is dat gebeurd zo te zien. Daarmee lijkt dat al geregeld te zijn dus, of mis ik iets? 🙂

Ja klopt alleen ben ik wel bang dat ik hiervoor moet betalen een maand. 

Reputatie 7

Dat zal niet gebeuren @Sandra Wiersma, Spotify is maar 2 dagen actief geweest. Meer dan dat zal het niet zijn. We kunnen die 2 dagen vergoeden als het op de factuur staat