Vraag

Spotify inbegrepen in het abonnement, maar ook los Spotify Family erbij. Hoe zit dit?

  • 20 June 2022
  • 8 reacties
  • 39 keer bekeken

W


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Johannes Ol en bedankt voor je berichtje!

Kun je me van iets meer context voorzien? 

Beste Jan,

Ik heb eind februari iets stoms gedaan om mijn Spotify Premium (via KPN account) om te zetten naar een family account. Mijn fout, maar via de KPN ‘helpdesk' zou dit gecorrigeerd worden, zonder dat ik mijn Spotify historie kwijt zou raken.

Nu zie ik dat ik nog steeds € 14,99 per maand apart betaal en niet de € 0,00 via mijn KPN account.

Ik heb afgelopen week, via de helpdesk (dit kon ik niet wijzigen) Spotify premium weer geactiveerd, maar hoe koppel ik nu mijn Family account aan dit premium account?

 

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de toelichting @Johannes Ol :)

Het is naar mijn weten niet mogelijk om een Spotify Premium account te koppelen met een Spotify Family account. Nu zie ik dat je een Alles in 1 Premium pakket hebt en hierbij zit een gratis Spotify Premium account. Deze is momenteel niet actief maar die kun je wel zelf weer activeren. Verder geef je aan dat je nog steeds 14,99 euro apart betaalt voor Spotify Premium maar dat loopt dan niet via je KPN factuur. Daarbij is het niet mogelijk om Spotify Family af te sluiten in combinatie met je huidige pakket (Alles in 1 Premium) dus ik vermoed dat deze nu rechtstreeks via Spotify loopt. Je kunt je huidige pakket wel wijzigen naar KPN Hussel en dan kun je via KPN ook Spotify Family afsluiten!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Johannes Ol! Heb je nog iets gehad aan mijn informatie? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Beste Jan,

 

Ja en Nee.

Bij KPN krijg ik iets ‘cadeau’ wat niet aan mijn wensen voldoet, we willen de muziek smaak gescheiden houden, terwijl ik een extra abonnement (bij Spotify) af moet sluiten. KPN hussel is geen optie, we hebben mobiel anders geregeld.

Ik zal er eens over nadenken wat we gaan doen, bedankt voor je reactie

Reputatie 7
Badge +12

Jammer om te lezen dat het niet aan je wensen voldoet @Johannes Ol!

Toch graag gedaan en mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten :) 

Goedemorgen Jan, ik denk dat ik er uit ben; kan ik mijn Spotify Family abonnement omzetten (terug zetten) naar ,mijn Spotify Premium account, zonder dat ik mij huidige muzieklijsten verlies?

Reputatie 7
Badge +12

Je Spotify Family omzetten naar Spotify Premium is mogelijk! Je muzieklijsten hoef je niet te verliezen; het kan wel zijn dat je Spotify even een mailtje moet sturen om dit aan te geven, zij kunnen ervoor zorgen dat je muzieklijsten bewaard blijven (of van je Family account worden overgezet naar je Premium account, ik zoiets in het verleden ook gehad en dit was snel gepiept!).Â