Spotify omgezet naar Premium, maar het werkt niet

  • 25 June 2022
  • 11 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo, heb aantal weken geleden spotify abonnement omgezet naar premium, echter kan er niet gebruik van maken, wat doe ik fout?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @makajida. Wat heb je precies gedaan voor Spotify, naast het omzetten? Heb je het al geactiveerd via kpn.com/spotifyactiveren? Voordat we kunnen zeggen of en wat er fout gaat, moeten we eerst weten wat je al gedaan hebt. Kan je er meer over vertellen?

 

In dit artikel leggen we meer uit over Spotify, dat kan je hierbij mogelijk ook helpen:

 

is geactiveerd maar krijg alleen de gratis variant die ik niet wil. Abonnementsnummer is ***. 
Verzoek dat jullie dit oplossen 


Admin: abonnementsnummer verborgen

Reputatie 7

Ik heb het abonnementsnummer in je bericht verborgen @makajida. Deel privégegevens nooit openbaar op internet, in verband met privacy. Als je gegevens met ons wilt delen kan je deze op je forumprofiel invullen bij de vakjes waar 'Privé’ bij staat. Daarbij kan ik niets met het abonnementsnummer, dat is alleen voor tv. Je adres en het klantnummer kan ik wel wat mee.

Kan je daarnaast ook vertellen hoe je het hebt geactiveerd? Was dat via MijnKPN, was dat via de link in mijn vorige bericht? Ik weet alleen wat jij verteld, als jij iets niet noemt weet ik het simpelweg niet. Hoe meer informatie jij me kunt geven, hoe beter ik met je mee kan denken.

heb het gewijzigd via mijnkpn bij mijn producten

kan ik hier adres en klantnummer wel vermelden?

Reputatie 7

Ga dan eerst naar de eerder genoemde pagina: kpn.com/spotifyactiveren. Daarmee wordt de optie die je in MijnKPN hebt geactiveerd ook bij Spotify geactiveerd. Dat is een stap die jij zelf moet doen, dat kunnen wij niet voor je doen. Dat is je eerstvolgende stap.

En zoals gezegd kan je privégegevens op je forumprofiel invullen, niet in een reactie.

die stap ik heb al diverse keren gedaan maar zonder succes, blijft op de gratis abonnement staan

Reputatie 7

Wat gebeurt er als je de stappen op die pagina volgt? Welke melding krijg je te zien? Ik zie niet wat jij ziet zoals ik eerder al zei, ik weet alleen wat jij noemt. Om met je mee te kunnen denken heb ik meer informatie nodig,

ik kan niet meer zeggen dan dat kpn aangeeft dat mijn abonnement premium actief is maar dit in werkelijkheid niet is

heb alle stappen gedaan zoals het moet, jullie geven tenslotte aan dat premium actief is!

Reputatie 7

Waar wordt dat dan aangegeven, op MijnKPN, op de link die ik gaf, of ergens anders? 

Met de informatie die je nu geeft is het voor mij ook heel moeilijk om er meer over te zeggen. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je (gratis) bellen naar 0800-0402.

op de link die je aangeeft hier staat 

Je hebt Spotify al geactiveerd via KPN.

 

 

Reputatie 7

Dank je voor de toelichting @makajida, daarmee kunnen we verder kijken. Op welke datum had je Spotify precies gewijzigd en op welke datum heb je de activatie gedaan? Die 2 data heb ik nodig om een melding aan te maken voor een achterliggende afdeling, zodat zij dit voor ons kunnen nakijken.