Beantwoord

Spotify Premium is free geworden

  • 16 March 2023
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Sinds gisteren is mijn Spotify Premium ineens Free geworden. Willen jullie dit weer terugzetten s.v.p. Het is namelijk onderdeel van mijn abonnement (staat op de factuur).

 

Groeten Mick

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 March 2023, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ook hier sinds vanavond hetzelfde probleem. Spotify Premium is al jaren onderdeel van mijn abonnement, staat op de factuur maar sinds vanavond heb ik ineens de free versie. 
 

Graag zie ik hier snel een oplossing voor, de free versie is echt om te 😭 als je veel muziek luistert.

 

Groeten Mick

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mdbr, dat is gek! Ik zie het inderdaad nog steeds onder je abonnement staan. Dat zou betekenen dat het niet ‘free’ moet zijn. Kan het zo zijn dat je inlogt met je Facebook account in plaats van je e-mail of andersom? Zo niet, laat het even weten, dan kijk ik er verder naar!

Voorheen logde ik in met mijn Facebook. Ik kan met niet meer herinneren wanneer dit voor het laatst is geweest maar dat is echt heel lang geleden.

Net ingelogd met mijn mailadres en dan krijg ik precies hetzelfde. 

Is het mogelijk dat hier op korte termijn naar gekeken wordt? Ik ben hier nu al een aantal dagen mee bezig, wordt niet teruggebeld en erger me kapot aan de free versie. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb een ticket voor je aangemaakt. Er wordt binnen enkele werkdagen contact met je opgenomen. Hopelijk is het dan inderdaad snel opgelost!