Vraag

Spotify Premium is onterecht naar Free gezet

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedendag, ik heb een tijd geleden een e-mail gehad dat mijn spotify premium naar spotify free wordt omgezet. Terwijl dit wel in mijn abonnement zit. Ik heb via de e-mail ( link) een formulier ingevuld met het verzoek om het weer om te zetten naar spotify premium. Het is een nu een tijdje geleden en tot op heden niets vernomen. Ik vermoed dat ik hetzelfde probleem heb zoals de persoon in deze forum. Krijg namelijk dezelfde melding als ik het wil activeren. Terwijl het wel actief staat in mijnkpn. Ik heb daar ook mijn vraag geplaatst.   Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden. Alvast bedankt. Fijne dag gewenst.

 

Het betreft de forum Spotify op Free gezet na verlenging van mobiel abonnement van 9 dagen geleden. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Klantvan Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat je Spotify premium had bij je mobiele abonnement. En dat je dit nu in MijnKPN nog wel ziet maar er geen gebruik meer van kunt maken. 

Ik controleer graag voor je hoe dit zit. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven?

 

Goedenavond, bedankt voor uw reactie. Ik heb het ingevuld en aanvullende informatie  geplaatst bij de opmerkingenveld van mijn profiel. Deze graag lezen voor uw onderzoek. Is dit niet mogelijk? Dan graag een privé bericht sturen voor meer informatie. Dank u wel. Een fijne avond en weekend gewenst. 

Reputatie 7
Badge +15

@Klantvan Bedankt voor het invullen van je forumprofiel. 

Ik heb een bericht doorgezet naar mijn collega's. 

Zij koppelen dit normaal gesproken ook terug. 

Mocht ik eerder iets horen dan laat ik het zo snel mogelijk weten!Â