Beantwoord

Spotify Premium omzetten naar Family werkt niet

  • 18 May 2022
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hallo,

 

Ik ben langzamerhand wanhopig… Ik had al jaren een Spotify Premium account via KPN. Nu heb ik vorige maan mijn abonnement omgezet naar Spotify Family. Volgens de medewerker van KPN zou Spotify Family rond 22 april starten. Je raadt het al… rond 30 april deed Spotify Family niets. Ik moest eerst mijn Premium abonnement stopzetten via KPN. Dat gaf Spotify aan, zodra ik mijn Family abonnement wilde activeren. 

 

Contact opgenomen met KPN. Volgens die medewerkster was dit niet correct. Helaas lag het volgens haar niet aan KPN, maar aan Spotify. Vreemd, want in de foutmelding staat duidelijk dat ik met KPN contact op moest nemen aangezien mijn abonnement van Premium eerst moet worden stopgezet voordat ik Family kan activeren. 

Toch heb ik contact opgenomen met Spotify. Zij zeiden precies hetzelfde. Wij kunnen hier niet aan doen, je moet KPN bellen en zij moeten je oude abonnement stopzetten.

 

Zo heb ik wederom KPN gebeld. Toen kreeg ik een medewerker aan de lijn die mij vertelde dat dit probleem wel vaker voorkwam. Hij wist de oplossing. Ik moest gewoon nog een maand afwachten. Waarschijnlijk zou het dan wel lukken. Belachelijk… Ik betaal nu al een maand voor Family, terwijl ik het niet kan gebruiken. Dat is makkelijk geld verdienen? 

 

Vandaag weer geprobeerd in te loggen. Helaas staat precies dezelfde foutmelding weer op mijn pagina. KPN ik hoop werkelijk waar, dat dit probleem kan worden opgelost. Niemand bij KPN blijkt te weten hoe ze dit moet oplossen. Dat kan toch niet? 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 May 2022, 18:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Annetvlsl, welkom op het forum! Het kan verwarrend zijn hoe het werkt met de overgang van Spotify Premium naar Family. We hebben hier een kennisbankartikel over:

Zou je die eens willen doornemen? Mocht je er daar niet mee uitkomen, geef het aan. Vul dan ook je forumprofiel in. Dan kijk ik mee en help je verder.