Vraag

Spotify Premium werkt ineens niet meer

  • 5 March 2023
  • 24 reacties
  • 426 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo kreeg bij aanmelding bij kpn een free premium spotify abonnement. Plots werkt dit niet meer inlog genoteerd bij aanmelden op spotify wordt niet meer herkent.. wachtwoord wijzigen gaat ook niet. Invullen wel krijg mededeling email met link verzonden, geen email in inbox of spam folder. Ra ra waar is spotify.

Lex


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Lex! We hebben al een hele tijd geen abonnementsvormen meer waar Spotify gratis bij inzat. Om wat voor een type abonnement gaat dit precies en heb je daar onlangs nog wijzigingen op doorgevoerd?

Reputatie 1

Dag Remco, bij een van onze verhuizingen een aantal jaren geleden hebben wij een kpn tv, internet en voor mijn vrouw en mij een mobiel abonnement afgesloten. Daar zat als cadeautje een spotify premium licentie bij. Waarop via een kpn activeringspagina ik de licentiecode moest invullen. Dat heeft probleemloos gewerkt via de shortcuts op mijn telefoon, ipad en macbook. Ik heb recentelijk niets veranderd in spotify maar van het ene op het andere moment moest ik plots inloggen. Username en password heb ik bij aktiveren genoteerd. Spotify herkent dat niet meer. Dat is jammer want ik ben een regelmatige gebruiker. Overigens heb ik ook geen info ontvangen dat iets in de dienstverlening van spotify of kpn is veranderd, kortom curieus.

vriendelijke groet,

Lex

Reputatie 7
Badge +13

@Hammondguy Zou je dan jouw profiel kunnen invullen Lex en mij een seintje kunnen geven? Voor direct contact kun je ook altijd even bellen met 0800-0402. 

Reputatie 1

Dag Remco, profiel bijgewerkt kan zijn dat abo op naam van Humme, mijn vrouw staat. Bedankt voor je inspanning,

Lex

Reputatie 7
Badge +13

Gevonden! Ik heb even gekeken Lex en de optie staat nog steeds actief onder het abonnement. Bij de reset ontvang je in het geheel geen mail meer dus? Zou je dan in jouw profiel ook het gebruikte mailadres en gebruikersnaam kunnen invullen? Dan maak ik een storingsmelding voor je aan.

Reputatie 1

Dag Remco,

originele spotify info in profiel bijgewerkt onder persoonlijke opmerkingen. Groet Lex

Reputatie 1

Dag Remco,

P.S, gebruikersnaam is denk ik naam e-mail adres voor het @ teken. Bij mijn proberen toegang te krijgen werd daar niet naar gevraagd. 

Reputatie 7
Badge +13

Dank ik zie dat de Spotify Premium dan onder het Alles-in-1 abonnement, even voor de zekerheid: het gaat dus om die Spotify registratie? Zou je ook even kijken of je die nog wel ziet staan als je inlogt met jouw KPN ID op de Spotify KPN Tool?

Reputatie 1

Dag Remco,

Inderdaad in spotify premium kan ik niet meer inloggen 

Deze tekst staat op de kpn spotify site als ik inlog. 
“Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld.”

het gaat dan over mijn mobiel abonnement ………..29

 

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik vind niet direct een nummer wat eindigt op 29. Zou je die ook in jouw profiel kunnen vermelden? Is dat nummer niet onlangs verlengd?      

Reputatie 1

Dag Remco,

Zal ik doen, nummer heb al meer dan 10 jaar. 

Reputatie 1

P.s, verlenging niet van toepassing. 

Reputatie 1

P.p.s.s,

mobiel ……..26 als eindcijfer, sorry. 

Reputatie 7
Badge +13

Geen probleem. Volgens mijn gegevens zit er alleen een Spotify abonnement bij het vaste Alles-in-1 Standaard abonnement. Ik ga een ticket aanmaken zodat er uitgezocht kan worden waarom Spotify niet meer actief is. Kan ik het nummer wat eindigt op 26 als contactnummer opgeven?

Reputatie 1

Dag Remco, prima om ……26 als contact nummer door te geven. Groet Lex. 

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb de storingsmelding aangemaakt! Mijn collega's zullen dit binnen enkele werkdagen oppakken!

Reputatie 1

Dag Remco, 

Waarvoor dank, ze heeft inmiddels gereageerd. Gegevens van mij zijn niet terug te vinden terwijl ik toch echt via kpn aktivatie een spotify premium abonnement heb/had. Alleen bij mijn vrouw was een spotify abonnement zichtbaar. Echter toen ik onder haar gegevens inlogde was dit een spotify free abonnement en dat klopt niet. Op onze kpn rekening staat duidelijk onder gratis producten Spotify premium vermeld. Helaas kwam ik daar pas na het telefoongesprek achter. Groet 

Reputatie 7
Badge +13

En dat staat dan op de mobiele factuur en niet op de factuur voor vaste diensten?

Reputatie 1

Dag Remco, op die van de vaste diensten. Groet. 

Reputatie 7
Badge +13

Dan maak ik weer een melding aan! Mijn collega's nemen contact met je op. Voor direct contact kun je ook altijd bellen met 0800-0402. 

Reputatie 1

Dag Remco, ik heb je collega gesproken. Blijkbaar heeft Spotify de account geblokkeerd wegens vermoeden van een hack. Jammer dat ze dan jullie of mij daar niet van op de hoogte stellen. De enige oplossing is nu mijn premium account stopzetten en per vervaldatum via kpn weer activeren met het correcte e-mail adres waar ik dan een nieuw wachtwoord voor kan kiezen. Je collega zal mij daarvoor tzt terugbellen. Hartelijk dan voor je geduld en hulp die heb ik zeer gewaardeerd. Groet

Reputatie 1

Ps, uiteindelijk bleek bij spotify een e-mail adres bekend wat leek op dat van mijn vrouw maar wat wij nooit aangemaakt hebben, heel merkwaardig. 

Reputatie 7
Badge +13

Dat klinkt inderdaad vrij merkwaardig. Wij faciliteren alleen de facturatie en het account en de inloggegevens lopen dan via Spotify en wij hebben daar niet direct inzicht in. Fijn dat het dan toch is opgelost! Wat ik wel wil adviseren is dat als je dit wachtwoord ook hebt gebruikt op andere sites om die daar dan ook te wijzigen. Voor de veiligheid.

Reputatie 1

Dag Remco, goede tip met het wachtwoord ben ik bezig. Het zomaar veranderen van de account status zonder bericht blijf ik merkwaardig vinden. Groet.