Vraag

Terugkijken of opnieuw beginnen lukt niet met iTV app op Samsung tv

  • 29 December 2021
  • 17 reacties
  • 216 keer bekeken

Ik heb een nieuwe Samsung tv; als ik in de KPN app een programma vanaf het begin wil kijken, krijg ik een ronddraaiende groene cirkel te zien, maar er gebeurt niets. Wat gaat hier mis?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@MarjSchouten Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om terug te kijken via de app. Heb je dit probleem enkel met terugkijken of zie je de groene cirkel ook op andere momenten? 

En hoe is de tv aangesloten op de Experiabox? Wordt er draadloos verbinding gemaakt of is dit met een kabel?

hallo, ik maak  verbinding via een lankabel.

 

(ik heb nog wel een experiabox, maar omdat ik een nieuwe tv heb, zou ik die niet meer nodig moeten hebben zegt men)

Reputatie 7
Badge +15

@MarjSchouten Als je verbonden bent met een lankabel dan zou dat in ieder geval goed moeten zitten. 

Ik vermoed dat je met je zin tussen haakjes je tv ontvanger bedoelt, en wat je zegt klopt. In principe heb je geen tv ontvanger meer nodig. 

Toch werkt de app nog niet op iedere tv, en ook niet op iedere tv even optimaal. 

Verschijnt de groene cirkel echt alleen bij het terugkijken? Of ervaar je dit ook op andere momenten tijdens het tv kijken? 

Klopt idd, een tvontvanger. Ik zie die groene cirkel bij alles wat met terugspoelen of ‘ga naar begin’ te maken heeft.

en ik krijg ook gedurig kinderslot te zien op verschillende zenders, dat is ook heel hinderlijk

 

 

ook hier groene cirkel + wegvallen ontvangst, storende onderbrekingen, bij uitschakelen netwerk start de app niet meer op  zeer vervelend !!!, samsung QE55Q80a met KPN App via experia V!) bedraad.

Is er al een oplossing ???? ik kom deze problemen via google tegen met berichtgevingen van tot wel 2 jaar terug ????

 

ik kan inmiddels het kinderslot helemaal niet meer opheffen, omdat de afstandsbediening niet meer naar de cijfers toegaat om de pincode in te stellen. 

Dus maar weer de stroom eraf, de app opnieuw laden en hopen dat het weer werkt. Het is wel treurig hoor. Hoe komt dit nu?

Waardeloos verhaal .

Vanmiddag 2x in  totaal 1.5 uur aan de klantenservicelijn gezeten (met 2x wachttijd van nog geen 5 min !! Top !!)

Maar ik heb zeer duidelijk gemaakt dat ik dit als klant (al 27 jaar !!!!) Niet ga pikken, ze kunnen mij geen andere oplossingen bieden voor slechte wifi  dan bij betalen  voor andere hardware en daarmee is dit tv / circel probleem nieteens opgelost, ben vanavond begonnen met mijn planet mailadres overal te weinigen in mijn hotmail adres, ik denk dat ik binnenkort weg ben.

Waardeloze club dat kpn internet en tv.

Reputatie 7
Badge +15

@MarjSchouten Is het ondertussen wel gelukt om het kinderslot er af te halen? 

Uiteraard doen we ons best om de app zo goed mogelijk te ontwikkelen, maar omdat dit om veel verschillende modellen tv's gaat lukt dit nog niet op alle toestellen. 

Aansluiten met een tv ontvanger zal dus altijd het beste werken. Is in jouw geval ook de app al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd? 

opnieuw geïnstalleerd en ik ben nu het kinderslot al twee dagen niet meer tegengekomen. Terugkijken lukt niet.

Advies 1 : zeg kpn tv op !! Neem nlziet abn voor de helft deze werkt wel.

Advies 2 : zeg kpn internet ook op en neem ziggo meer en sneller  internet voor minder. !!

Reputatie 7
Badge +15

@MarjSchouten Fijn dat het kinderslot in ieder geval wel is gebleven!

En heb je dit probleem alleen met terugkijken of ook bijvoorbeeld met begin gemist?

Ik wil het probleem graag specifiek duiden zodat ik het door kan geven aan de ontwikkelaars. 

 

Rutger, hier exact het zelfde probleem, die app loopt gewoon voor geen meter op de Samsung.

Terugspoelen gaat niet.

Kijk vanaf het begin gaat soms maar dan blijft de groene laad circel in beeld.

Kinderstoel springt er om de haverklap op.

En applicatie loopt vast bij netwerkverkeer.

Dit probleem speelt al jaren.

Reputatie 7
Badge +15

@groene circel Bedankt voor deze info! 

Mag ik vragen welk type Samsung het is? Dan geef ik ook dit door aan de ontwikkelaars! 

Samsung Q80AA 55 TV

Vriendelijk dank voor jou jnzet Rutger, !!

Maar ik ben zeer ontevreden over de producten  kwaliteit en service van KPN internet / TV.

Ik heb mijn planet account al op een zijspoor gezet, en overgegaan naar mijn hotmail/gmail/en exchange mailadressen.

Ik sta met 1 been al buiten......n 27jaar trouwe klant te zijn geweest .

Reputatie 7
Badge +15

@groene circel Bedankt! Ik ga dit doorzetten naar de ontwikkelaars. 

Zou je daarvoor nog je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Ervaar je naast de problemen met de app op de tv nog andere problemen met de diensten van KPN? 

Ja slechtvtot geen 5g ontvangst op de wifi in huis

Reputatie 7
Badge +15

@groene circel Zou je voor beide situaties je forumprofiel kunnen invullen? 

Dan kan ik uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen! :)