Vraag

Tv kijken op telefoon via vpn

  • 28 May 2023
  • 10 reacties
  • 199 keer bekeken

hoe kan ik tv kijken op mijn telefoon tijdens vakantie in marokko met gebruik maken van vpn. ik krijg wel een goede beeld van de site maar zodra ik live tv wil kijken krijg ik de melding "u zit in het buitenland" of iets dergelijks en kan geen tv kijken. ik gebruik expresVPN met prima internet verbinding


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7

Als de locatiebepaling aan staat dan zal dat inderdaad niet gaan lukken.

Ontneem de KPN TV app de rechten voor de locatiebepaling en kijk via wifi.

Reputatie 7
Badge +24

U moet dan een VPN-verbinding maken naar een VPN server die in uw eigen huis staat.

Gebruik maken van een commerciële VPN dienst is vrij nutteloos. Want die blokkeerd KPN. Maar als u dat toch probeert, gebruik een server in Nederland. 

helaas bij locatie uitzetten geeft kpn aan: u kunt niet kijken buiten europa.

 

2e mogelijkheid: ik heb geen vpn server in rotterdam en ook niet in rabat. sterker nog er zijn gen vpn servers in marokko. dus deze oplossing werkt ook niet

Reputatie 7

helaas bij locatie uitzetten geeft kpn aan: u kunt niet kijken buiten europa.

Je kunt ook kijken of je een fake GPS locatie kunt instellen.

Je zult daartoe de ontwikkelaar opties op jouw telefoon moeten activeren en een app moeten instellen waarmee je een fake GPS locatie kunt instellen.

 

ik denk dat het beter is om over te stappen naar een andere provider die niet blokkeerd. dan ben ik van het hele gezeur af. ook omdat je kpn zelf niet meer op een normale manier kunt bereiken.

Reputatie 7

ik denk dat het beter is om over te stappen naar een andere provider die niet blokkeerd. dan ben ik van het hele gezeur af. ook omdat je kpn zelf niet meer op een normale manier kunt bereiken.

Die zijn er niet want, er is geen enkele provider die rechten heeft om televisie buiten de EU aan te bieden.

ik heb hier gister in rabat marokko naar nederlandse tv gekeken via nederlandse ziggo. dus dat het niet kan is een fabel

Reputatie 7

ik heb hier gister in rabat marokko naar nederlandse tv gekeken via nederlandse ziggo. dus dat het niet kan is een fabel

Dan zal dat dus ook via een VPN verbinding met een server binnen de EU lopen.

natuurlijk loopt dat via vpn maar kpn blokkeerd dat.

we hebben het geprobeerd met de zelfde instellingen als waarmee ziggo wel en kpn niet werkt

Reputatie 7

Het kan best kloppen dat KPN dat blokkeert en ook Ziggo zal dat vast en zeker gaan doen immers ook zij zullen daartoe gedwongen worden door de zenders.

Zelf gebruik ik een VPN verbinding met mijn VPN server thuis en dat werkt sowieso.