Beantwoord

Tv-ontvanger loopt steeds vast, vooral met Netflix en Videoland

  • 27 February 2022
  • 6 reacties
  • 284 keer bekeken

Ons kastje loopt meerdere malen per dag vast. Zeker op videoland en Netflix. Heb al een keer met kpn gebeld op verzoek de Software opnieuw geïnstalleerd, maar nog blijft dit. 

Ik zou graag de oplossing willen weten en anders maar een nieuw kastje.

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 5 March 2022, 19:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste als u kpn gratis 0800 0402 belt voor een nieuwe decoder. Maar alleen als u een Motorola bezit die kunt u omruilen voor een nieuwe decoder die sneller is 😀👍

Nog steeds niet opgelost joh ??

De decorder van Kpn kan gewoon geen videoland aan.

Daar moet toch is naar gekeken worden.

Word onderhand een keer tijd

Reputatie 7
Badge +15

@Gerwin76 en @T1980 Welkom op het forum. 

Komende week wordt er een update gedaan op de Tv-ontvanger. Dit zou normaal gesproken de problemen met Videoland ook moeten oplossen! 

 

Heb sinds 3 jaar en kastje van Tv ontvanger van KPN hij loopt regelmatig vast met Netflix Videoland en tv kijken.. heb hem al regelmatig en harde reset gegeven. en de wifi versterker staat er zowat naast. wat kan ik nu nog doen om te zorgen dat de ontvanger niet zo vaak meer vast loopt.

Je modem resetten 

Je modem resetten 

dat zou dan elke dag moeten lijkt mij niet verstandig.  vooral niet als de rest het wel goed doet zoals laptop telefoon tablet etc...