Viaplay activeren lukt niet terwijl hij wel aanstaat in MijnKPN

  • 2 February 2023
  • 56 reacties
  • 2076 keer bekeken

Reputatie 1

Nadat ik Viaplay had besteld/toegevoegd aan mijn KPN abonnement kreeg ik netjes een bevestigingsmail en een aparte mail om Viaplay te activeren.

Voor het activeren ga ik naar https://viaplay.kpn.com/activeren

Echter nadat ik heb ingelogd met mijn KPN id krijg ik de melding dat ik nog geen Viaplay heb besteld of mijn order nog niet helemaal is afgerond. Maar ik heb wel degelijk Viaplay en de order is ook afgerond. 

 

Wat gaat hier fout? 

 

(Ik zie ook dat ik Viaplay heb als ik inlog op mijnKPN. Ook kan ik tv kanaal 225 kijken.) 

(Ik heb ook al telefonisch contact gehad met de KPN klantenservice maar die zegt dat alles goed staat en het wel zou moeten werken en anders ligt het aan Viaplay maar zover komt ik nog geen eens dat ik mijn Viaplay account kan koppelen; het gaat al direct fout nadat heb ingelogd met mijn KPN id)

 

 

Remco van KPN 1 jaar geleden

Goedemorgen Allen! Ik kwam diverse topics tegen en ik heb alles even samengevoegd om het overzicht te kunnen bewaren. Om kort te zijn: we hebben via diverse kanalen nu signalen gekregen dat er problemen zijn rond Viaplay en we hebben deze signalen gebundeld en doorgezet. Er loopt dus nu een onderzoek om de oorzaak hiervan te achterhalen. Ik kan dus nu nog niet precies aangeven waar het precies misgaat en wanneer dit opgelost zal worden. Zodra ik meer weet koppel ik dat hier terug. Zouden iedereen ook het profiel kunnen aanvullen met de relevante gegevens? Dan geef ik dat ook door en kan er gericht onderzoek gegaan worden.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

56 reacties

Ja hoor mail van KPN, u heeft nog steeds viaplay geactiveerd. Moet nog steeds terugebeld worden door 2de lijn medewerkers.

Dus direct vamorgen wederom geprobeerd niks nada zelfde melding. Vanmiddag weer geprobeerd en ja hoor het werkt. Alles weer actief. Ben benieuwd hoe lang ....

Yoepie eindelijk hij doet het na mail van kpn 

Top het werkt hij is geactiveerd

Viaplay geeft nog steeds op computer telefoon en tablet, kan content niet laden

Reputatie 1

@KTRM Dit heeft volgens mij niks met dit topic te maken (het niet kunnen activeren van Viaplay bij KPN). Ik ben bang dat dit een probleem is welke je met Viaplay moet opnemen. Zie Ik heb problemen met het afspelen van content - Viaplay

Artikel in TotaalTV over Viaplay en VPN:

Viaplay werpt nieuwe blokkade VPN op | Totaal TV