Beantwoord

Viaplay app op mijn telefoon werkt niet, melding 'er is iets mis gegaan'

  • 24 April 2022
  • 6 reacties
  • 6994 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde op mijn telefoon.

Ik krijg de app niet geïnstalleerd op mijn tv(ook zeer slecht van kpn dat viaplay niet standaard bij kpn in het menu staat zoals netflix en videoland)

Maar wou dus vandaag op mijn telefoon kijken en kreeg ook de melding "er is iets misgegaan".Dus nu wou ik terugkijken op kanaal 225 krijg ik een melding dit is niet mogelijk.

Zo krijg ik toch wel al een beetje spijt van mijn overstap van Ziggo naar KPN.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 26 April 2022, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Zo krijg ik toch wel al een beetje spijt van mijn overstap van Ziggo naar KPN.

Voor Viaplay zou dat geen verschil maken. Ook daar kan je niet terugkijken via Viaplay Xtra op kanaal 225. Dus met storing op je mobiel zou je daar ook dit probleem hebben.

Je bent niet de enige die storing meld(de) op de smartphone app. En ook iemand mbt de smart-tv-app van Viaplay.

Hier kan ik wel bv Dragon's Den aanzetten op de mobiel. Werkt de app bij jouw ook (weer)?

Werkt het op je laptop wel? http://viaplay.com/nl-nl .

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Roger30, de app van Viaplay voor telefoons heeft KPN niet in beheer. Als je problemen ervaart met apps van Viaplay kun je het beste ondersteuning en hulp vragen aan Viaplay zelf. 

Helaas staat Viaplay het niet toe dat je de uitzendingen via kanaal 225 kunt terugkijken. Deze service bieden zij exclusief aan in hun eigen app. 

Heb ook al dagen geen verbinding als ik wil inloggen steeds oeps er is iets misgegaan uren aan het bellen geweest ze kunnen het niet oplossen echt zo balen 

Die app van via play is in een woord WAARDELOOS, altijd Oeps er is iets misgegaan ; doe er potverdorie wat aan.

De APP voor Viaplay heeft kpn niks mee van doen. Waarom het bij de een wel goed werkt en de ander niet kan Viaplay nog niet goed de vinger achter krijgen. Bij mij werkt het bijvoorbeeld goed via de smart-tv en telefoon (ook via 4G). En via de website. 

Viaplay app ook op Android 13, Samsung toestel" er is iets misgegaan" wat een baggeraar, dat ze hier nog geld voor durven te vragen.. 

 

Ze.lossen sowieso niks op, is al bijna een jaar zo namelijk.. op Android 6 werkt het wel op een 2016 toestel... pipos daar bij die ontwikkelaars..