Viaplay bij KPN

  • 8 December 2021
  • 2441 reacties
  • 97656 keer bekeken
Viaplay bij KPN
Reputatie 7

Met Viaplay geniet je volop van entertainment. Kijk Formule 1, Premier League voetbal, live sport, Viaplay originals en exclusives, internationale en Nederlandse films en series.

 

Ben je nieuw bij KPN? Dan kan je Viaplay pas activeren nadat je nieuwe internetaansluiting werkt. Dit hangt af van de datum die je hebt aangegeven bij je bestelling.  

Ben je een al klant bij KPN? Dan kan het soms enkele uren duren voordat je de e-mail ontvangt. Kijk ook in je spamfolder om te zien of de e-mail daar terecht is gekomen. 

 

Heb je vragen over het gebruik of de activatie van Viaplay? Lees dan onderstaande topic door.

Voor individuele vragen of hulp is het vriendelijke verzoek om een eigen topic voor je vraag aan te maken. Vermeld daar in alle relevante informatie zodat er zo goed mogelijk met je meegedacht kan worden, vanuit ons en onze Community!

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2441 reacties

Badge +12

Er lijkt een deal te zijn tussen NENT en o.a. KPN om ViaPlay op te nemen in het programma. Voor een bedrag van  14 euro per maand kun je dus blijven genieten (als je dat wilt) van Formule 1, darts, Premier League en wat ander tijd vullend materiaal. 

Wat vinden we er van? KPN heeft het al opgenomen bij de beschikbare pakketten

Ik zou het voornamelijk doen voor Formule 1, maar gelukkig heb ik afgelopen weekend een nieuw jaarabonnement afgenomen op F1TV Pro voor €48. Het enige waar ik een beetje van baal is Engels voetbal maar daarvoor vind ik het bedrag gewoon veel te hoog. Ik wordt een beetje abonnement-moe: Videoland, Netflix, Prime, Ziggo Sport Totaal, ESPN en nu dus weer een nieuw, ViaPlay. 

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 

Admin: samengevoegd met het Viaplay topic

Reputatie 7
Badge +12

Max kijken zonder dat gruwelijke logo in beeld te hebben 😁😁😁😁

Nee maar zonder gekheid, geweldig nieuws natuurlijk. Ben benieuwd hoe en wat met husselvoordelen. 

Badge +12

Max kijken zonder dat gruwelijke logo in beeld te hebben 😁😁😁😁

Nee maar zonder gekheid, geweldig nieuws natuurlijk. Ben benieuwd hoe en wat met husselvoordelen. 

Op zich kun je er blij mee zijn maar de vraag is wat klanten gaan doen. Al die losse abonnementen (ESPN, Ziggo, ViaPlay) zijn natuurlijk niet meer te betalen (voor de gemiddelde kijker). 

Ik ga het in ieder geval niet doen en heb een abonnement afgesloten bij F1Pro Tv voor €48 per jaar. Ziggo Sport Totaal gaat er dan ook uit. Ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn als ik het zo lees op Tweakers. 

Reputatie 7

Zal vast een vorm van Entertainment korting op komen. https://www.kpn.com/televisie/pakketten/viaplay.htm

Badge +12

Die link staat ook ik mijn openingsbericht @JeroenB22 

Reputatie 7

Je hebt ernaast natuurlijk ook nog de via play originals en o.a. Hollywood films en series heb ik al gelezen. Dus best uitgebreid pakket incl een stukje sport 

Reputatie 7

HI all, er is vandaag inderdaad het een en ander bekend geworden over Viaplay. Ik ben op dit moment bezig met een topic daarover, met de beschikbare informatie :slight_smile:

Badge +12

Je hebt ernaast natuurlijk ook nog de via play originals en o.a. Hollywood films en series heb ik al gelezen. Dus best uitgebreid pakket incl een stukje sport 

Dat is ook zo. Ik vraag me alleen af of mensen daar op zitten te wachten. Liever een lager tarief zonder al die franje-films en series. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :wink:

Reputatie 7
Badge +24

Komt er dan ook daadwerkelijk een app van ViaPlay op de tv ontvanger?

Badge +12

Komt er dan ook daadwerkelijk een app van ViaPlay op de tv ontvanger?

Geen idee. @Jasper is bezig met een topic aan te maken dus wellicht dat daarin meer info gegeven wordt.

Reputatie 7
Badge +28

Ik wordt een beetje abonnement-moe: Videoland, Netflix, Prime, Ziggo Sport Totaal, ESPN en nu dus weer een nieuw, ViaPlay. 

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik heb op geen van allen een abonnement en dat ga ik niet nemen ook. 

Ook niet op Disney+ , NPO+ of welke andere dan ook. 

Er is genoeg leuks vrij te ontvangen of via een standaard (basis)pakket.  

 

Reputatie 1
Badge

Ik blijf lekker bij mijn F1TV pro abonnement.

  • Beeld veel scherper dan toen ik het Ziggo Sport pakket via KPN af nam 
  • Gewoon Nederlands commentaar in te stellen of een andere taal naar keuze
  • Meekijken in elke auto wanneer ik zelf wil
  • Tijdens de rode vlag geen stomme reclames en gewoon kunnen blijven doorkijken wat er allemaal gebeurd
  • Geen geneuzel van allerlei analisten voor en na de race, die alles beter lijken te weten dan de coureur zelf
  • Mogelijkheid om te casten via chromecast, airplay en native app voor de Apple TV

Komt er een optie voor 4k, dat zou de enige reden zijn voor mij om evt voor viaplay te kiezen. 

Reputatie 1
Badge

Komt er een optie voor 4k, dat zou de enige reden zijn voor mij om evt voor viaplay te kiezen. 


Dat is nog afwachten. In Noorwegen streamen ze de F1 wel op 4K/50

Reputatie 7

Ik laat Viaplay voor wat het is en de eerste polls lijken een beeld te geven dat het meerendeel van de Nederlanders er ook zo over denkt.

Bron

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben gelukkig geen sport liefhebber. Niet te betalen als je het wil volgen. 

Badge +12

Ik laat Viaplay voor wat het is en de eerste polls lijken een beeld te geven dat het meerendeel van de Nederlanders er ook zo over denkt.

Bron

Same here. Het gaat mij voornamelijk om F1 en een jaarabonnement van F1Pro TV kun je nu afsluiten voor €48,75. Enige wat ik dan niet via de reguliere weg kan zien is Engels voetbal. Maar daar verzinnen we wel wat op ;-)

Reputatie 7

...een jaarabonnement van F1Pro TV kun je nu afsluiten voor €48,75...

Volgens mij kost een jaarabonnement op F1 TV Pro €64,99.

Badge +12

...een jaarabonnement van F1Pro TV kun je nu afsluiten voor €48,75...

Volgens mij kost een jaarabonnement op F1 TV Pro €64,99.

Normaliter wel ja. Met code F1GAME25 krijg je nu 25% korting op dat bedrag. Hoe lang de code nog geldig is weet ik niet.

Ik heb bij KPN het extrapakket van Ziggo speciaal voor formule 1.

in maart 2022 gaat KPN met VIAPLAY verder.

Hoe en wanneer kan ik Ziggo eruit halen en VIAPLAY  in mijn KPN abonnement doen?

 

Admin: verplaatst naar het Viaplay topic

Reputatie 7

Het topic over Viaplay is geplaatst, ik voeg dit samen met dat topic zodat alles op 1 plek staat.

 

Ik blijf lekker bij mijn F1TV pro abonnement.​​​​​​

Ik ook, al ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe de opzet van Viaplay precies wordt. Ik kijk de races nu met Engels commentaar, het Nederlandse commentaar mist voor mij persoonlijk objectiviteit en (technische) diepgang.

Ik heb bij KPN het extrapakket van Ziggo speciaal voor formule 1.

in maart 2022 gaat KPN met VIAPLAY verder.

Hoe en wanneer kan ik Ziggo eruit halen en VIAPLAY  in mijn KPN abonnement doen?

 

Ziggo Sport Totaal (als het enkel om F1 gaat) kan je dus nu al opzeggen, vanaf vrijdag staat het voor iedereen open. Na eerste maand per dag op te zeggen en dan pas Viaplay abonneren als het weer begint (01.03.2022).

 

“Viaplay heeft een meerjarige samenwerking gesloten met KPN en VodafoneZiggo voor het uitzenden van de dienst. Klanten van KPN kunnen vanaf maart Viaplay toevoegen aan hun entertainmentbundel binnen tv-, internet- of mobiele pakketten, of als losse dienst. Ziggo-klanten kunnen Viapay toevoegen aan hun tv- en internetpakketten. Ook komt Viaplay beschikbaar als losse dienst.”

Bron: Tweakers.net

 

Admin: verplaatst naar het Viaplay topic

Reputatie 7
Badge +9

@Jasper,

Waarschijnlijk mag je er nog niets over zeggen :wink:  maar tweakers.net schrijft “Klanten van KPN kunnen vanaf maart Viaplay toevoegen aan hun entertainmentbundel binnen tv-, internet- of mobiele pakketten, of als losse dienst.”

Oftewel, entertainment op Viaplay.

Reputatie 7

Je kunt Viaplay als een entertainmentpakket bij ons activeren inderdaad @King006, op die manier loopt de facturatie van de € 13.99 via je KPN factuur :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +9

Je kunt Viaplay als een entertainmentpakket bij ons activeren inderdaad @King006, op die manier loopt de facturatie van de € 13.99 via je KPN factuur :slight_smile:


Ah, ik dacht dat ze bedoelde dat je entertainmentkorting (5 euro) kunt krijgen op Viaplay. Daar is dus geen sprake van?