Videoland loopt vast: ik verzoek jullie met klem met een oplossing te komen

  • 9 January 2022
  • 5 reacties
  • 220 keer bekeken

Videoland loopt al weken vast, daar weten jullie inmiddels meer dan genoeg  van, er zijn al ruim voldoende klanten die dit hebben gemeld. Het enige wat ik jullie zie doen is standaard vragen stellen die er niet toe doen en melden dat jullie de storing nog aan het onderzoeken zijn. Terwijl de meeste klanten melden dat de storing is begonnen met laatste update. Zet de boel terug of vergoedt het abonnement wat ondertussen gewoon doorloopt zonder dat we er gebruik van kunnen maken. Dit is absoluut niet klantgericht. Ik verzoek jullie met klem met een oplossing te komen, het probleem is er elke dag en opzeggen omdat jullie het niet kunnen oplossen vind ik niet de juiste manier. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @Monique Klaasen. We doen ons best om de app zo goed mogelijk te laten functioneren. We hebben natuurlijk liever dat het bij iedereen goed functioneert, dan dat klanten problemen ervaren. Kan ik uit je bericht opmaken dat jij problemen ervaart? Zijn jouw gegevens al doorgegeven om het probleem nader te onderzoeken? Bij welke functie van Videoland ervaar je problemen, en wat gebeurt er dan precies?

Alsjeblieft Lisa, sorry dat ik het zeg maar heb je mijn bericht überhaupt gelezen? Honderden klanten melden vanaf december al hetzelfde probleem, sommigen tot in de kleinste details en met goede adviezen en vragen. Is dit echt het enige wat jullie kunnen? VIDEOLAND LOOPT VAST IEDERE KEER ALS WE IETS WILLEN BEKIJKEN. Je kan niks meer en moet het kastje of zelf het modem resetten. Hoe moeilijk kan het zijn voor zo'n groot bedrijf!

Reputatie 7
Badge +17

Als er een oplossing was, hadden we die natuurlijk uitgerold Monique. Zo simpel is het helaas niet:disappointed_relieved: . De app is nieuw en er komen helaas onverwachte problemen bij kijken. Dat maakt het voor jou natuurlijk niet veel beter. Wist je dat je niet verplicht bent om Videoland te kijken via de tv-ontvanger? In dit topic: Videoland kijken via KPN, leggen we uit dat je Videoland ook op je telefoon kunt gebruiken of de Videoland app kunt installeren op de smart tv. Wellicht is dit een tussentijdse oplossing om toch van de programma's, films en series te genieten.

Even terug naar de problemen met de app. Dat de app meteen vastloopt op het moment dat je gebruik wilt maken van Videoland is natuurlijk niet goed. Begrijp ik goed dat het hierdoor helemaal niet mogelijk is om de app te gebruiken? Welke tv-ontvanger gebruik je en is deze direct (bekabeld) aangesloten op het modem? Je geeft aan de ontvanger te resetten. Hoe reset je de ontvanger op het moment dat die vast loopt? Kun je eens een Frisse Start proberen? Ben benieuwd of dit iets oplevert. 

Zoals je wellicht al had gelezen hebben we voor het onderzoek je abonnementsgegevens, het MAC adres en verificatienummer nodig. Je kunt je Forumprofiel voorzien van deze gegevens. Je mag het MAC adres en Verificatienummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. Beiden vind je op de tv-ontvanger in het scherm "Informatie" via "Menu" -> "Instellingen" ->"Informatie". Zie hieronder een voorbeeld van hoe het eruit ziet. 

 


 



 

Waarom blijven jullie deze standaard vragen stellen? Iedereen geeft een identiek antwoord. Ga er dan eens mee aan de slag, dit loopt al een maand! En ondertussen betalen we een abonnement en wordt er niets aan gedaan. Jullie vragen iedere nieuwe klager exact hetzelfde en daar blijft het dan bij. Er zitten zelfs ICT-ers tussen de mensen die klagen die hele bruikbare info geven. Ik zie geen enkel geruststellend antwoord.

En serieus? Series op je telefoon bekijken omdat jullie maar niet met een oplossing komen? Dit forum en deze topic hebben heel weinig nut als er geen fatsoenlijk antwoord of oplossing komt….over naar de volgende stap.