Videoland start langzaam, reageert niet, loopt vast of ik wordt eruit gegooid

  • 24 September 2022
  • 7 reacties
  • 131 keer bekeken

Ook hier hetzelfde probleem met de Videoland app via de tv ontvanger. De andere apps zoals Netflix werken prima. Alleen Videoland start langzaam, reageert niet, loopt vast of ik wordt eruit gegooid. Ik ben soms minstens een half uur bezig om een iets te kunnen kijken en dan is het nog niet gelukt. Dan maar het alternatief via mijn telefoon. Via de app op mijn telfoon en streamen via Chromecast werkt prima maar ik wil niet steeds mijn telefoon gebruiken. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi en van harte welkom @AnaVF!

Ik lees dat puur de Videoland app op je tv-ontvanger niet lekker werkt. Goed dat je het aankaart. Sinds wanneer ervaar je dit, sinds de nieuwe rode app of al langer? Welke tv-ontvanger heb je? En vul je ook meteen je gegevens in je forumprofiel in? Dan kijk ik even met je mee.

Reputatie 1
Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem. Lid geworden van Videoland, maar het werkt voor geen meter via kpn. Werkt super traag, reageert niet, loopt vast. Word er gek van. Het is alleen met Videoland. Wat nu?

Reputatie 7
Badge +19

@Evelien Brouwers Dat is niet fijn. Goed dat je het aankaart, dankjewel voor het signaal, dat neem ik mee. Ik raad je aan om de tv-ontvanger een frisse start te geven wanneer je dit ervaart.

Reputatie 1
Badge

Frisse start natuurlijk allang geprobeerd....

Ook hier is Videoland, maar ook andere apps, zeer traag. Dat was ook al voor de vernieuwde versie... Maar nu nog veel erger…

Heel irritant! 

 

 

Wij ook hij doet het niet loopt vast dit is sinds videoland de nieuwe app heeft gelanceerd.

Beeld wordt zwart en verder niets hij gaat dan ook niet meer terug.

 

De videoland app op mijn telefoon loopt wel gewoon als een zonnetje beetje vreemd.

 

Reputatie 7
Badge +19

Videoland heeft een nieuwe app geïntroduceerd, de (rode) V2 app. Helaas merken we dat door gebruik van de Videoland V2 app (op termijn) het geheugen vol raakt op de HD-box. Hierdoor kan er instabiliteit en/of een vastloper ontstaan. We werken hard met de leverancier (Videoland) aan een oplossing. Maar door de complexiteit is hier niet direct een oplostermijn voor te geven. Weet wel dat men achter de schermen hard aan dit probleem werkt.