Beantwoord

Wachtwoord Viaplay wijzigen

  • 15 March 2023
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Wij hebben in ons KPN abonnement ViaPlay en kunnen via de tv ViaPlay kijken. Nu wil ik graag mijn wachtwoord weten en eventueel aanpassen. Hoe kan ik dit doen?

Is het ook mogelijk om ViaPlay te bekijken op een mobiel apparaat als je abonnement via KPN hebt?

icon

Beste antwoord door joop2011 16 March 2023, 15:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wij hebben in ons KPN abonnement ViaPlay en kunnen via de tv ViaPlay kijken. Nu wil ik graag mijn wachtwoord weten en eventueel aanpassen. Hoe kan ik dit doen?

Is het ook mogelijk om ViaPlay te bekijken op een mobiel apparaat als je abonnement via KPN hebt?

Het wachtwoord wijzigen zult u denk ik gewoon op de site van viaplay kunnen doen. En kijken op uw smartfoon of laptop kan ook gewoon. Zoek daarvoor de app op in de app store. Of kijk op de laptop op de site van ViaPlay. 

Bedenk u dat KPN alleen de betaling verzorgt van viaplay. Verder helemaal niets. 

Hallo Nick, dank je voor je antwoord. Ik had al geprobeerd in te loggen via ViaPlay, maar in 1e instantie komt er te staan "gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen." Als ik ervoor kies om wachtwoord opnieuw op te vragen, komt er te staan:"Dit e-mail adres kon niet gevonden worden in het systeem".

Ik heb maar 1 emailadres en dat gebruik ik al 30 jaar of zo, maar toch is dit bij ViaPlay niet bekend.

Reputatie 7
Badge +20

@Maaike2912 

Heb je ViaPlay wel geactiveerd via de KPN site?

Neem je het af via KPN (KPN is dan de tussenpersoon voor facturatie).

 

Hallo Joop, Bedankt voor je reactie. Wat fijn dat er mensen reageren die er verstand van hebben ! Viaplay was inderdaad nog niet geactiveerd. Bedankt voor je tip !! Het werkt nu.