Beantwoord

Wel geluid en logo maar geen beeld bij amazon prime

  • 29 November 2022
  • 9 reacties
  • 1682 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem, wel geluid en prime logo maar geen beeld.  is hier al een oplossing voor? Ik zie reacties van een paar jaar geleden!

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door bauke10 30 November 2022, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb precies hetzelfde probleem, wel geluid en prime logo maar geen beeld.  is hier al een oplossing voor? Ik zie reacties van een paar jaar geleden!

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

 

Heb je toevallig een Smart tv (liefst van na 2016)?

Zo ja, dan kan je Prime Video via de app op de Smart tv kijken.

 

P.S.

Ik kijk altijd de streamingdiensten op de app van de Smart tv.

Heb ik ze ook in 4K.😉

Ik heb een advies opgevolgd door alle software opnieuw te installeren, en nu doet hij het weer en hopelijk blijft dat zo!

Helaas nu doet hij het weer niet!!😣 Ik kan toch niet steeds de software opnieuw gaan updaten???

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @bauke10, balen dat het nu weer niet werkt.

Mijn advies: Maak de tv-ontvanger 2 minuten stroomloos. Dus stekker uit het stopcontact of schakelaar aan de achterkant omzetten. En probeer het dan opnieuw.

Als dat niet helpt, geef dan de tv-ontvanger een reset.

De reset had ik al een keer gedaan, daarna deed hij het een keer wel weer via de app op de tv, maar de tweede keer weer niet ...

Reputatie 7
Badge +17

Wacht even, kijk je via de app op jouw televisie of op de tv-ontvanger?

Hallo,

Ik heb sinds vandaag het zelfde probleem.

De app doet het wel maar op tv niet. Ik heb geen smart tv dus gewoon via kanaal 203.

Als ik prime open krijg ik een blauw scherm met het prime logo, danna 2 minuten ben ik in het home menu en als ik een film selecteer en afspeel blijft het scherm blauw met logo maar hoor wel het geluid.

Mijn box is een HMB 2260.

Destijds even de stroom van de box afhalen hielp bij mij.

Destijds even de stroom van de box afhalen hielp bij mij.

Okee tnx heb het geprobeerd en hij doet het weer. Hoop dat het zo blijft