Beantwoord

Youtube op TV - ondertiteling aanzetten. Hoe gaat dat?

  • 25 November 2022
  • 6 reacties
  • 772 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

De laatste tijd kijk ik vaak naar interviews maar zou daarbij graag de ondertiteling aan hebben.

Ik zie echter nergens waar ik dit aan kan zetten.

Youtube op PC is het makkelijk zelf te doen.

Waar en hoe kan ik dit op de tv regelen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 December 2022, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey, @HMS, als je tijdens het kijken op ^ drukt op de afstandsbediening krijg je de overlay met allerlei opties. Je kunt dan met de pijltoetsen navigeren naar het icoon voor ondertiteling.

Dank Erik!

Net gekeken maar dan krijg ik alleen te zien hoelang de uitzending duurt.

Ik heb een LG tv en een witte kpn afstandsbediening. Als ik aan de linkerzijde op instellingen klik zie ik ook niet waar ik dit in kan stellen.

Op de PC is het geen probleem maar op tv krijg ik gelijk een volledig groot beeld en zie ik dus geen optie om ondertiteling aan te zetten.

Andere optie voor me? Anders heeft youtube op tv geen zin voor mij. De geluidsweergave is ook al zeer zacht dus meelezen zou fijn zijn.

Lees het graag.

Reputatie 7
Badge +30

We hebben het hier getest. Dit is wat je zou moeten zien als je op de ^ knop drukt. Het tweede linkse icoon is voor ondertiteling. Wel kan het zijn dat voor een individuele video geen ondertiteling beschikbaar is.

 

Fijn dat jullie het voor me getest hebben maar die icoontjes krijg ik dus niet. Ik zie wel de tijdslijn met eronder wat beeldblokjes, maar dus geen icoontjes. Anders was de keuze vrij snel gemaakt natuurlijk. 

Zie foto ….

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb het gisteravond opnieuw getest, en ik krijg ook netjes de icoontjes zoals in mijn eerdere afbeelding, @HMS. Het kan dan zijn dat deze specifieke video die je kijkt geen ondertiteling heeft. 

Als je dit met alle video's hebt, kun je dan vertellen welke tv ontvanger je gebruikt?Â