Zwart beeld bij Amazon Prime via de tv-ontvanger

  • 28 June 2021
  • 83 reacties
  • 1993 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

83 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Orbs dan zullen we toch de update nog even af moeten wachten vrees ik.

Zelfde probleem, al een tijd, heel irritant!

Reputatie 7

Hoi @Miley, zoals je aan het topic kunt zien is het een bekend iets. In het eerste bericht geven we aan dat er een update aankomt die dit zal verhelpen, en deze uiterlijk de 17e op jouw ontvanger(s) worden geïnstalleerd. Nog even wachten dus.

@Orbs dan zullen we toch de update nog even af moeten wachten vrees ik.

Ik zie echt bizar veel verschillende software in deze dagen met vele bugs/issues, vele games en besturing programma’s het is om te huilen hier en daar. Alsof de programmers van tegenwoordig allemaal maar half werk leveren. Misschien dat het tegenwoordig allemaal heel ingewikkeld is, ik weet het niet.

@Orbs . Ik praat wel eens met developers en dan realiseer ik me dat het af en toe extreem complex kan zijn. Neemt niet weg dat we met elkaar natuurlijk een goed werkend product willen afleveren. Ik hoop op snelle updates.

 

@Orbs . Ik praat wel eens met developers en dan realiseer ik me dat het af en toe extreem complex kan zijn. Neemt niet weg dat we met elkaar natuurlijk een goed werkend product willen afleveren. Ik hoop op snelle updates.

 

Oh ja dat geloof ik ook zeker wel. Het valt mij gewoon op dat veel bedrijven hier mee zitten. Op dat gebied valt het bij KPN ook echt wel mee.

opstarten van Prime gaat goed. Bij selecteren van een serie start het amazon prime logo en dit blijft staan. Geluid van de serie start soms wel alleen prime logo blijft staan. Lijkt mij een probleem in de software. Heel hinderlijk.

Software update heeft blijkbaar niet geholpen, om het probleem heen zappen helpt ook niet, enige oplossing die tijdelijk helpt is een totale reset van de ontvanger.