Beantwoord

2.4 GHz en 5 Ghz netwerken splitsen

  • 16 December 2019
  • 13 reacties
  • 424 keer bekeken

Ik probeer op 192.168.2.254 in te loggen maar de browser blijft laden/hangen. Inloggen was zojuist op de mobiele telefoon wel gelukt.

 

Wat zou het probleem kunnen zijn? 

 

Bvd,

 

Tarek

icon

Beste antwoord door Nick83 17 December 2019, 18:23

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@T.M. Welkom op ons Forum! 
Als ik je goed begrijp kan je op je telefoon wel gewoon inloggen op de webinterface maar op een ander apparaat niet. Welke browser gebruik je en heb je wel een goede internet verbinding? 
Als je nog steeds probeert in te loggen op het modem met je telefoon, misschien is het een idee om de 4G verbinding uit te zetten? Je moet namelijk per se ingelogd zijn op je eigen netwerk als je in wilt loggen op het modem. 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u misschien een Experiabox v10a en ziet u in de adresbalk kpn.home nadat u 192.168.2.254 ingetikt heeft?

Ik heb een Experia v10a inderdaad en heb verschillende browsers gebruikt; chrome, explorer. En ik zit uiteraard op het wifi netwerk en niet.op de 4g. 

 

Helpt het als ik de modem zou uitzetten of resetten?

 

Gr, T.M.

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u zelf een dns server ingesteld op uw pc? Die van Google bijvoorbeeld? 

Niet dat ik weet. Wat is een dns server?

Reputatie 7

Als jij naar http://192.168.2.254 gaat, wat komt er dan in de adresbalk te staan?

Beste wjb,

 

Er komt niks in de balk....hij blijft laden en hangen zg maar

Reputatie 7
Badge +24

De v10a is nog niet echt wat het zou moeten zijn...

Reputatie 7
Badge +17

@T.M. Excuses voor de late reactie. Ik ben benieuwd of het ondertussen al is gelukt om de pagina te bereiken, of niet? 
Anders moeten we even verder kijken namelijk. Als het wél is gelukt, ben ik benieuwd naar de oplossing.:smiley:

Reputatie 7
Badge +17

@T.M. Ik heb helaas niets meer van je vernomen. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 

@Lisa  sorry voor de late reactie. Maar het is inmiddels gelukt. Ik heb de modem uit en aangezet en daarna lukte get inloggen wel.

 

Super bedankt voor jouw hulp en nogmaals sorry voor de late reactie.

Reputatie 7
Badge +17

@T.M.  Helemaal geen probleem natuurlijk. Fijn dat het is opgelost.:smile:

Reputatie 5
Badge +4

De v10a is nog niet echt wat het zou moeten zijn...

Met de nieuwste firmware werkt ie bij mij als een zonnetje. 

Reageer