Vraag

2e netwerk met extra router

• 29 januari 2017
  • 36 reacties
  • 4053 keer bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

Helemaal juist, ik heb deze nu gewijzigd

wat moet ik nu verder doen?
op tp-link nu deze instellingen gedaan:

gaat een stuk beter, heb weer wifi via mobieltje. Is alles goed zo? Staat mijn tp-link nu standaard in "routermode"?
Reputatie 7
op tp-link nu deze instellingen gedaan:

Waarom, dat wil je helemaal niet. De TP-Link is via een netwerkkabel met de Experia Box verbonden en dus wil je geen wifi-bridge!
Haal deze instelling weer weg, reboot de TP-Link en kijk in de DHCP cliënt list van de V9 of de TP-Link nu IP adres 192.168.2.252 heeft.
ok, gedaan zoals je zei, situatie is nu zo:

Alles lijkt weer ok, heb wifi op mobieltje. TP-Link is nu zo:

1 probleempje blijft nu over, hoe stel ik mijn home-cinema in? Hij herkent het netwerk wel en kan ook verbinden maar daarna gebeurd er niets meer. Ik kan handmatig de netwerkinstellingen wijzigen. Welke adressen moet ik hier gebruiken?
1 probleempje blijft nu over, hoe stel ik mijn home-cinema in? Hij herkent het netwerk wel en kan ook verbinden maar daarna NetTV niet openen. Moet ik handmatig de netwerkinstellingen wijzigen op de HC-set?
Welke adressen moet ik hier dan gebruiken?
Reputatie 7
Wat moet die Home Cinema Set allemaal doen in jouw netwerk?
Is die op de TP-Link aangesloten of op de Experia Box?
Ook een Home Cinema Set moet je zij IP adres laten ophalen via de DHCP server van de router waarop hij is aangesloten.
Ik heb het al gevonden denk ik, Philips heeft de ondersteuning van Smart TV op veel oudere modellen afgeschapt.
https://tweakers.net/nieuws/118171/eerste-smart-tvs-van-philips-uit-2009-verliezen-smart-functionaliteit.html

Reageer