Beantwoord

4 TV's aansluiten en 1 PC met utp kabel ?

  • 2 January 2020
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

Hoe kan ik 4 TV's aansluiten en 1 PC met UTP-kabel op de Experia V10a ?

Op de Experia box zitten maar 3 ethernet aansluitingen.

Ik heb sinds een paar weken een KPN abonnement met 3 TV kastjes, die ik er nu ook aan heb hangen. Maar als ik dan achter mijn PC wil gaan zitten moet ik een van deze kastjes los koppelen en deze UTP-kabel dan aansluiten op mijn PC.

Alle 3 de TV kastjes werken en de PC ook, maar niet alle 3+1 tegelijk (wel 2TV+1PC of 3TV)

Aangezien ik een serre ga aanbouwen en daar ook een aansluiting wil hebben, wil ik dan uitbreiden naar 4xTV + 1xPC.

Ik heb geen switches o.i.d. van KPN gekregen ??

Wie kan me uitleggen hoe dit dan wel moet ??

En waarvoor dient dan de WAN aansluiting ??

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 January 2020, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Aanvulling: Wifi signaal is te zwak voor een snelle verbinding op de locatie, waar de PC staat; Werkt wel, maar is dan poeptraag.

Reputatie 7
Badge +24

U kunt hier: https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/ een switch bestellen.

 

 

Hoi @PierreC . Welkom op het forum.

Als jij vier itv tuners van ons afneemt, heb je ook recht op een gratis switch. Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â